Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه های کشوری گفت: اردوگاه های کشوری سرمایه‌ای ملی هستند و تنها متعلق به دستگاه آموزش و پرورش نیست.
وی ادامه داد: در دوران پساکرونا نیازمند برنامه ای جدید و جامع برای اردوگاه های دانش آموزی هستیم و برای هر اردوگاه طرح جامع اردوگاهی باید نوشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کاظمی افزود: در راستای توسعه و تقویت اردوگاه های دانش آموزی کارگروه بهره وری و مولد سازی تشکیل شود تا اردوگاه ها را توسعه دهیم و تقویت کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی استفاده از رسانه ها و فایل مجازی را برای معرفی اردوگاه ها خواستار شد و گفت: با شرایط کنونی بهترین ابزار فضای مجازی به ویژه شبکه شاد و رسانه ها است که می توانیم برای معرفی ظرفیت های اردوگاه ها استفاده کنیم.
کاظمی خاطر نشان کرد: ایمن سازی اردوگاه ها در اولویت قرار گیرد؛ زیرا دانش آموزان و خانواده بزرگ فرهنگیان در زمانی که در اردوگاه ها به سر می برند امانت هستند و باید به بهترین شکل از آنان پذیرایی شود.
وی مدیریت منابع در اردوگاه ها را خواستار شد و ادامه داد: در اردوگاه های کشوری باید مدیریت منابع اعم از انسانی،مالی و فرهنگی در سال ۹۹ انجام شود و با علم به محدودیت ها تلاش های خودمان را انجام می دهیم تا اتفاقات خوبی در اردوگاه ها بیفتد.
علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی این گردهمایی را فرصت مغتنمی برای بهبود وضعیت اردوگاه ها دانست و افزود: اردوگاه ها به لحاظ کارکرد مکمل فعالیت های مدرسه ای هستند و فرصت بسیار مناسبی در کنار آموزش رسمی برای دانش آموزان و فرهنگیان به وجود می آورند. اگر ردیف های اردوگاه ها تامین شوند اینها می توانند خدمات رایگان به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار ارایه دهند. 
رمضانی افزود: حیات اردوگاه ها منوط به اردوهای دانش آموزی است و همواره اردوگاه ها توانسته اند کمک های مناسبی به آموزش و پرورش انجام دهند و متقابلا کمک هایی را نیز دریافت کنند، اما در مواقع بحرانی انتظار داریم اردوگاه ها بیشتر مد نظر باشند.

جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه های کشوری با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و مدیران کل مالی، اداری و حقوقی و همچنین مدیران اردوگاه های کشوری در اردوگاه باهنر برگزار شد.

در این جلسه، روسای اردوگاه های کشوری عراقی، مدیر اردوگاه شهید باهنرتهران ، اسماعیلی، مدیر اردوگاه شهید بهشتی اصفهان، فریدونی، مدیر اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر و نشاط پور، مدیر اردوگاه باغرود نیشاپور به بیان مشکلات و موانع در اردوگاه های کشوری پرداختند و مدیران حوزه مالی اداری و حقوقی نیز پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند.

برچسب‌ها مدارس علیرضا کاظمی اردوگاه شهید باهنر وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس علیرضا کاظمی اردوگاه شهید باهنر وزارت آموزش و پرورش مدارس علیرضا کاظمی اردوگاه شهید باهنر وزارت آموزش و پرورش اردوگاه های کشوری اردوگاه ها آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی با بیان اینکه حوزه پرورشی به مانند نخ تسبیح بین تمامی فرآیندهای تربیتی در وزارت آموزش‌وپرورش قرار دارد گفت: معلم در کلاس درس، مدیر مدرسه در مدرسه و مدیر کل در استان باید بتوانند کار تربیتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی حلقه واصل بین امور تربیتی است افزود: باید تمامی فرآیندهای انجام شده به هم وصل و در نهایت به سوی «تربیت» ختم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه «حضرت آقا در صحبت‌های خود فرمودند معلم باید در کلاس کار تربیتی انجام دهد، درست است، اما معاونت پرورشی باید نقش ویژه خود را در وزارت آموزش و پرورش انجام دهد» اظهار کرد: از شش ساحت سند تحول بنیادین، تقریبا تمام ساحت‌ها، تربیتی و پرورشی است؛ هر چند معتقدیم عنوان دقیق پرورشی، امور تربیتی است.

پورثانی با بیان اینکه در مبانی نظری سند تحول کلمه‌ای به نام آموزش و پرورش پیدا نمی‌شود و سراسر کلمه تربیت است گفت: بحث هویت، آسیب‌های اجتماعی، قهرمان سازی و ... موارد اصلی کلام رهبر بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه تبیینی کشور در وزارت آموزش و پرورش با قریب ۵۰ هزار گروه دانش آموزی در قالب ۳۰۰ هزار دانش آموز در کشور در حال انجام است افزود: در این گروه‌ها دانش آموزان خود به کنشگری و تبیین مسائل انقلاب، مصالح نظام اسلامی و مسئله عفاف و حجاب می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه بعد از صحبت‌های حضرت آقا، کارگروهی در وزارت آموزش و پرورش در حال شکل گیری است تا تمام بیانات ایشان عملیاتی شود عنوان کرد: تمامی اجزای وزارت آموزش و پرورش و ارگانهای ذی ربط برای کمک به معاونت پرورشی در حال هماهنگی و کمک هستند تا یک کار تربیتی خوب در کشور انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد