Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:56:49 GMT

۲۵ میلیارد ریال به بند خاکی غرب بهاباد اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۷۲۹

۲۵ میلیارد ریال به بند خاکی غرب بهاباد اختصاص یافت

محمود شاکری شمسی" پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهاباد با بیان اینکه خطر آتش سوزی مراتع را باید جدی بگیریم افزود : باتوجه به افزایش دمای هوا و خشک شدن پوشش گیاهی، باید تدابیر لازم برای ارتقاء سطح آمادگی مسئولین و مردم برنامه ریزی شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری مانورهای تمرینی باعث تقویت هماهنگی بین مدیران دستگاهها در مواقع بحران می شود اظهار داشت: برگزاری مانورهای تمرینی باعث تقویت هماهنگی بین مدیران دستگاهها در مواقع بحران می شود و برگزاری مانور زلزله در اولویت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : مسائل و مباحث مربوط به مدیریت بحران، بخشی از برنامه توسعه ای شهرستان بهاباد محسوب می شود که به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

فرماندار بهاباد هم درادامه این جلسه با اشاره به اینکه آمادگی در مواقع بحران با استمرار آموزش ها تحقق خواهد یافت گفت :بهاباد یک ایستگاه آتشنشانی دارد و موظف است به تمام نقاط شهرستان خدمات ارائه دهد؛ می طلبد حداقل یک ایستگاه آتشنشانی در بخش آسفیچ راه اندازی شود.

وی یکی از مهمترین آسیب های شهرستان در بحث کنترل سیلاب و روان آب ها ذکر کرد و افزود : بندها و سدهای احداث شده در سمت غرب بهاباد به مقدار زیادی مؤثر بوده و با اجرای بندهای خاکی باقیمانده حل خواهد شد؛ اما در سمت شرق نیاز به طرح های مطالعاتی دارد.

به گزارش ایرنا ، تخصیص ۲۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های حوضه آبخیز غرب بهاباد، برگزاری مانور زلزله، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه تخصصی خطرات ناشی از حوادث طبیعی، راه اندازی پایگاه موقت امداد جاده ای، بررسی خسارت های ناشی از حوادث طبیعی، انجام مطالعه در زمینه سیلاب ها و روان آبها، بررسی جابجایی روستای ده محمد رفیع و تخصیص تجهیزات لازم جهت مهار آتش سوزی مراتع از برخی مصوبات جلسه بود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر بهاباد قراردارد.

برچسب‌ها بهاباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهاباد بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو