Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@07:34:53 GMT

سوادآموزان در تیر ماه امتحان حضوری می‌دهند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۴۳۷

سوادآموزان در تیر ماه امتحان حضوری می‌دهند

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با تاکید بر اینکه سوادآموزان هم حضوری امتحان می‌دهند، گفت: طبق برنامه ریزی‌ها آزمون‌ها را می‌توان از تیرماه به بعد برگزار کرد.

به گزارش ایمنا، شاپور محمدزاده درخصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: ستاد کرونا اعلام می‌کند؛ اما قاعده این است که تیرماه این آزمون را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام تکمیل شده و ۲۴ هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امید است آموزش دهنده‌های نهضت از این فرصت کرونایی برای مطالعات بیشتر استفاده کنند، افزود: هم سازمان نهضت سوادآموزی و هم جهاددانشگاهی دروس و منابع اختصاصی و عمومی را برای مطالعه روی سایت قرار داده‌ایم که متقاضیان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، تصریح کرد: هر کدام از شرکت کنندگان اگر ۵۰ درصد نمره را کسب کنند استخدام می‌شوند. این استخدام، مصاحبه و گزینش ندارد و فعلاً فقط شامل قبولی در آزمون است. پذیرفته شدگان به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند و سپس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی درباره روند آموزش به سوادآموزان در ایام کرونا و زمان برگزاری امتحانات به ایسنا گفته است ما هم از فرصت‌های پخش تدریس تلویزیونی استفاده کردیم و برنامه آموزشی از شبکه آموزش برای سوادآموزان داریم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، خاطرنشان کرد: مراکز استانی هم به طور مستقل عمل کردند و این اختیار را دادیم که خود استان‌ها با کمک شبکه‌های استانی آموزش را پیش ببرند. به همین علت اختلافاتی هم وجود دارد، یک استان ۳۰ درصد و یک استان تا ۷۰ درصد آموزش‌ها را ارائه کرده است. علاوه بر این برای راه‌اندازی کانالی در شبکه شاد هم در تلاش هستیم.

محمدزاده با بیان اینکه سوادآموزان هم حضوری امتحان می‌دهند، گفت: طبق برنامه ریزی‌ها آزمون‌ها از تیر به بعد می‌تواند برگزار شود.

کد خبر 426507

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نهضت سوادآموزي کرونا ویروس فصل امتحانات وزارت آموزش و پرورش تيرماه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین استقلال صبح جمعه در حاشیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه توسط جهاد دانشگاهی در ۱۱ نقطه استان فارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: این آزمون در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شده است.

استقلال گفت: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان آزمون نیز گفت: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم بودند.

وی درباره نتایج آزمون نیز اظهار کرد: نتایج آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آزمون استخدامی آموزش مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب صبح جمعه در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 6095692

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان