Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@14:39:26 GMT

اعلام فراخوان جشنواره قرآني آيات

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۵۰۷

اعلام فراخوان جشنواره قرآني آيات

خبرگزاری آریا- مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فراخوان رشته‌های مختلف جشنواره آیات مرداد اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، آقای اصغر امیرنیا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها به صورت مجازی برنامه‌ریزی و اجرا شده است و مقرر شد تا دیگر فعالیت‌ها نیز به سمت مجازی شدن سوق داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد وضعیت جشنواره قرآنی آیات که هر ساله به همت معاونت برگزار می‌شد، افزود: طرح‌ها و برنامه‌هایی که قرار است در قالب این جشنواره اجرا شود به استان‌ها ارائه شده تا در صورت مهیا شدن شرایط شاهد برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره باشیم.
آقای امیرنیا در مورد برگزاری این جشنواره به صورت مجازی گفت: این موضوع بستگی به اعلام ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا دارد، در هر دو صورت برنامه و سناریو برای برگزاری جشنواره در زمان مقرر را تعریف کرده‌ایم و منتظر اعلام وضعیت از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا هستیم.
وی تأکید کرد: برخی از رشته‌های جشنواره آیات امکان برگزاری به صورت مجازی را دارد و امیدواریم شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.
آقای امیرنیا گفت: فراخوان جشنواره قرآنی آیات هنوز اعلام نشده است و به احتمال زیاد در مرداد امسال، شاهد اعلام رشته‌ها و جزئیات جشنواره باشیم. جزئیاتی از قبیل تعداد رشته‌ها بستگی به میزان بودجه در نظر گرفته شده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام فراخوان جشنواره رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

 سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی