Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@18:17:38 GMT

طالبان ابتلای رهبر این گروه به کرونا را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۸۱۹

طالبان ابتلای رهبر این گروه به کرونا را تکذیب کرد

سخنگوی طالبان ابتلای رهبر این گروه به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سخنگوی طالبان گزارش فارن پالیسی درباره ابتلای «هبت الله آخند زاده» رهبر این گروه به کرونا را تکذیب کرد. 

«ذبیح‌الله مجاهد» در واکنش به این گزارش درباره ابتلای رهبران طالبان کرونا گفت که این موضوع صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اخبار درباره شیوع ویروس کرونا و اختلافات میان رهبران طالبان را رد کرد و آنها را نادرست خواند.

مجاهد گفت: رهبری طالبان با هیچ نوع مشکل، بیماری و اختلاف مواجه نیست، پروپاگندای رسانه‌های غربی در این مورد بر اساس اطلاعات نادرست منتشر شده است.

روز گذشته نشریه آمریکایی فارن پالیسی گزارش داده بود رهبران ارشد طالبان به کرونا مبتلا شده و در حال حاضر پسر ملا عمر، بنیانگذار طالبان به عنوان رئیس موقت این گروه را رهبری و هدایت می‌کند.

به گزارش فارن پالیسی، یکی از مقامات وزارت اطلاعات افغانستان نیز تایید کرده که برخی از اعضای رهبری طالبان به کرونا مبتلا شده‌اند، اما مشخص نیست که آیا آخند زاده رهبر این گروه نیز ویروس کرونا گرفته باشد.

این نشریه آمریکایی همچنین گزارش داد یکی از فرماندهان ارشد طالبان اذغان کرده که پسر ملاعمر، ملایعقوب در حال حاضر عملیات طالبان را رهبری می‌کند.

این در حالی است که وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده آمار متبلایان به کرونا سیر صعودی داشته و تاکنون 15 هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند. 

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا طالبان رهبر این گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه گزارش ها مبنی بر خنثی سازی یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت کشور عراق در این باره آمده است: خبر مخابره شده مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل و خنثی سازی آن توسط نیروهای امنیتی صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وجود هیچ خودروی بمب گذاری شده در داخل شهر موصل را تایید نمی کنیم.

وزارت کشور عراق در پایان تاکید کرده است که شایعه منتشر شده به خودروی متعلق به یکی از دانشجویان مرتبط است که آن را در خیابان نزدیک دانشگاه رها کرده و وارد دانشکده شده است. وزارت کشور عراق خواستار دقت در مخابره اطلاعات و اطلاع از اخبار منحصراً از منابع رسمی شد.

کد خبر 6087921 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو