Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:02:18 GMT

تقویم کل فوتبال ایران تا پایان فصل فوتبالی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۴۰۶

حیدر بهاروند با تنظیم نامه ای زمان برگزاری بازی های دسته های پایین تر را اعلام کرد.

طرفداری - رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به هیات‌های فوتبال و باشگاه ها زمان آغاز مسابقات لیگ دسته دو و دسته سه را اعلام کرد. در نامه حیدر بهاروند آمده است: 


به دلیل پیگیری ایجاد تسهیلات و شرایط مناسب تر جهت آغاز تمرینات و مسابقات تیم های لیگ دسته دوم و دسته سوم، ضمن ارسال جدول زمانبندی جدید مربوط به این مسابقات خواهشمند است با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر نسبت به رعایت موارد ذیل توسط باشگاه ها و با نظارت ستاد مقابله با کرونا در ورزش دقت لازم را به عمل آورید: 


۱-پیگیری امور مربوط به بازگشایی محل تمرینات و ورزشگاه ها توسط هیات فوتبال استان ها و باشگاه های ذینفع از اداره کل ورزش و جوانان استان و انجام امور مربوط به ضدعفونی کردن آنها


۲-فراخوان بازیکنان و عوامل کادر فنی توسط باشگاه ها


۳-انجام تست های تشخیص کرونا از جمله تست  pcr  برای کلیه اعضای تیم از جمله بازیکنان و عوامل کادر فنی و اجرایی باشگاه ها طبق دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش


۴-تحویل نتایج تست های انجام شده به ستاد فوق الذکر، سازمان لیگ و ایفمارک و اخذ مجوزهای لازم


۵-زمان جدید شروع تمرینات تیم ها و جدول زمانبندی شروع تمرینات و مسابقات لیگ های  دو و سه کشور به شرح ذیل است:


لیگ دسته دوم زمان شروع تمرینات ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، زمان مسابقه معوقه ۱۳ تیر ۱۳۹۹، زمان شروع  هفتگی مسابقات ۱۷ تیر ۱۳۹۹


لیگ دسته سوم زمان شروع تمرینات ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، زمان مسابقه معوقه ۱۶ تیر ۱۳۹۹، زمان شروع هفتگی مسابقات ۲۱ تیر ۱۳۹۹

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شروع تمرینات باشگاه ها زمان شروع لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی درباره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، اظهار کرد: باتوجه به شرایط تیم‌های ملی و چرخه انتخابی از دل مسابقات و همین طور رقابت‌های بین‌المللی که داشتیم، امیدوارم  سرمربیان  تیم ملی  بتوانند خروجی لازم را دریافت کنند.

او ادامه داد: میزبانی جام تختی بسیار خوب بود و جا دارد از عوامل برگزاری تشکر کنم. با  وجود گرمای شهر اهواز در سالن از نظر سرمایشی شرایط خوب بود. 

رئیس سازمان لیگ کشتی درباره برگزاری مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: لیگ برتر از اوایل شهریور بعد از المپیک استارت می‌خورد. در نظر داریم لیگ را بیش از ۹۰ روز ادامه دهیم و بتوانیم مسابقات خوب و منظم برگزار کنیم.

یاری در پاسخ به این سوال که چرا کشورهای بیشتری در جام تختی شرکت نکردند، عنوان کرد: قبول دارم از نظر زمان بندی مسابقات بین‌المللی و اعلام آن در ۲ سال گذشته مشکلاتی داشتیم اما باید از نظر زمان بندی شرایط لازم را داشته باشیم. ما تاریخ‌هایی را انتخاب می‌کنیم که به درد خودمان بخورد و کادر فنی بتوانند تیم‌های خود را انتخاب کنند. 

او در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه نتایج تیم‌های ملی را برای المپیک چطور پیش‌بینی می‌کنید، تصریح کرد: ما همیشه در بازی‌های المپیک دستخوش تغییر بوده‌ایم. پدیده‌هایی داشتیم که نتایج خوبی رقم زدند و برخی دیگر انتظارات را برآورده نکردند. امیدوارم با شرایطی که هست فارغ از یک سهمیه آزاد، نتایج قابل توجهی در المپیک داشته باشیم. گذشته المپیک نشان داده غیر از لندن تک طلایی بودیم اما امیدوارم امسال از این حالت خارج شویم و مدال‌های طلای بیشتری بگیریم. 

او همچنین درباره انتخاب امین میرزازاده به عنوان بهترین ورزشکار، گفت: او کشتی‌گیر شاخص سنگین‌وزن ما محسوب می شود و جزو افراد طراز اول وزن خود است. او در مسابقات آسیایی و چند رویداد دیگر مرد سال ورزش ایران انتخاب شد و مردم هم این اعتماد را کردند. امیدوارم او با حمایتی که گرفته دل مردم را با طلای المپیک شاد کند.  عملکرد فدراسیون در حوزه فنی، زیرساختی و ... مشخص است. ما شاهد تلاش‌های ریاست فدراسیون بودیم و این موضوع از دید علاقمندان به کشتی جا نمانده است. مردم هم ورزش را می‌فهمند و کشتی را می‌شناسند. آنها فردی نگاه نکردند و به خانواده کشتی تبریک می‌گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند