Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو فروند آب‌پاش سپاه پاسداران به صورت لحظه‌ای برای مهار آتش سوزی خائیز بر بام آسمان پرواز می‌کنند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: هم‌اکنون دو فروند بالگرد آب‌پاش سپاه و دو فروند هواپیمای 214 نفربر ارتش بر فراز آسمان کوه خائیز برای مهار آتش‌سوزی به صورت مستمر در حال پرواز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آتش همچنان در دو کوه خائیز و دیل فوران دارد و با هر وزش باد بر شدت شعله‌های آن افزوده می‌شود، عنوان کرد: بالگرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز با وصل‌کردن بسکت آب مشغول عملیات مهار آتش‌سوزی در کوه دیل است.

آتش جنگل های خوزستان خاموش شدبوشهر|150 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات اطفای حریق سازمان جنگل‌ها تصویب شدگسترش آتش‌سوزی از ارتفاعات چگنی به کوهدشت؛ حریق جنگل‌های «داوود رشید» مهار شددستور روحانی برای مهار آتش سوزی جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد

محمدی‌تبار با اشاره به اینکه میزان دقیق خسارت وارده آتش به جنگل‌ها، مراتع و حیات وحش خائیز و دیل هنوز مشخص نیست، ابراز کرد: از تمام ظرفیت‌های مردمی، نظامی، دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در حداقل زمان ممکن باید حداکثر بهره‌برداری را با یک اتحاد، همبستگی و اقدام مشترک داشته باشیم.

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: پشتیبانی و هماهنگی انجام شده که فردا اول وقت دو آب‌پاش سپاه، دو فروند هواپیمای 214 نفربر ارتش و بالگرد شرکت نفت برای مهار آتش وارد عملیات شوند.

انتهای پیام/ 541/ ز

R41452/P/S6,69/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش سوزی جنگل ها و مراتع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها و مراتع آتش سوزی جنگل ها و مراتع مهار آتش سوزی برای مهار آتش آب پاش سپاه دو فروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز حمله زمینی و هوایی خود علیه شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

منابع محلی ظهر امروز از آتش سوزی گسترده در منطقه الجوازات رفح در پی حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

کد خبر 6099472 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح