Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی در تمرینات امروز پرسپولیس، حضور یافت.

طرفداری - سرخپوشان پایتخت در ادامه برنامه آماده‌سازی خود برای بازگشت به لیگ برتر پس از وقفه‌ای بلندمدت امروز ۹۰ دقیقه تمرین کردند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین بعضی از بازیکنان مشغول بازی آقاوسط شدند تا با دستور سرمربی، به تمرین ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین با گرم کردن زیر نظر رحیم‌پور، بدنساز تیم آغاز شد. سپس بازیکنان در گوشه‌ای از زمین به انجام استارت‌های سرعتی پرداختند.

عبور از موانع مختلف و سپس استارت تا پشت محوطه جریمه و شوتزنی به سمت دروازه قسمت بعدی تمرین بود. اعضای کادر فنی بر درست اجرا شدن این بخش تاکید ویژه‌ای داشتند.

در نهایت فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت و گل‌محمدی در مواقع لازم نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

در این تمرین، گلشاهی نماینده و بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی هم حاضر بود و بر رعایت تمام موارد مربوط به پروتکل بهداشتی ابلاغ شده، مراحل ضدعفونی شدن نقاط مختلف ورزشگاه و رعایت موارد بهداشتی از سوی حاضرین در تمرین نظارت داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها