Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رسول محسن زاده یکشنبه‌شب  در گفت و گو با ایرنا افزود: برای خرید این دستگاه چهار میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه خیران بازوی توانمند بیمارستان در ارائه خدمات به مردم هستند از تامین بخشی از هزینه های این دستگاه توسط آنها خبر داد .

مدیر بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز دهم خرداد ماه جاری به ایرنا گفته بود: با حمایت جمعی از خیران بیمارستان به دستگاه پیشرفته انژکتور سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌تی.‌اسکن تجهیز شد.

 محسن‌زاده  افزود: برای خرید این دستگاه چهار میلیارد ریال هزینه شد و  تصویربرداری افتراقی با تزریق  توسط  آن صورت می‌گیرد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز یزد کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد کمک های مردمی مهریز یزد کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت