Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@20:29:49 GMT

نیروها تا مهار کامل آتش سوزی خائیز در آماده باش هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۳۶۲

نیروها تا مهار کامل آتش سوزی خائیز در آماده باش هستند

آفتاب‌‌نیوز :

حسین کلانتری یکشنبه شب در بازدید از منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد.

وی افزود: همه امکانات استانی را برای مهار گسیل کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با مقامات ملی و اعلام حساسیت موضوع خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان به صورت مستمر و مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیمهای تخصصی حضور دارند.

وی ادامه داد: از دیشب آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از همه نیروهای مردمی، امدادی، نیرو های نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمانهای مردم نهاد، کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی می کنم.

کلانتری بیان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی کهگیلویه و بویراحمد مهار اتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت