Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

درگیری‌ها میان معترضان و پلیس در اطراف کاخ سفید به شلیک گلوله‌های حاوی فلفل علیه معترضان منجر شد.

اخبار بین الملل-این اعتراضات در واشنگتن و بویژه در اطراف کاخ سفید به درگیری میان نیروهای پلیس و معترضان منجر شد و معترضان نیز در مقابل اقدام به آتش زدن برخی خودروها در این منطقه و شکستن شیشه‌های مغازه‌ها و فروشگاه‌ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان در شعارهای خود کشته شدن شهروندان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا را شرم آور عنوان کرده و خواستار توقف کشتار سیاه پوستان آمریکایی شدند.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز اعلام کرد که دو کارمند این این رسانه خبری در جریان اعتراضات از سوی نیروهای پلیس آمریکا هدف گلوله پلاستیکی قرار گرفتند.

یکی از این افراد که رویترز نام آن را نیز اعلام کرده تصویربردار این شبکه بوده است که هنگام فیلمبرداری هدف گلوله پلاستیکی پلیس آمریکا قرار گرفت و آسیب دید.

همچنین یکی دیگر از کارمندان رویترز نیز در نزدیکی یک ایستگاه گاز هدف گلوله پلیس آمریکا قرار گرفته است. این دو حادثه به فاصله چند دقیقه در شب گذشته رخ داده است و خبرگزاری رویترز امروز با اعلام آن از پیگیری حادثه خبر داد.

در جریان پوشش رسانه‌ای اعتراضات جاری در آمریکا نیروهای امنیتی این کشور خبرنگاران را هدف قرار می‌دهند و پیش از این نیز خبرنگار سی ان ان آمریکا هنگام تهیه گزارش از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاخ سفید اعتراضات پلیس خبرنگار نژادپرستی آمریکا تظاهرات پلیس خبرگزاری سیاه پوست پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی که شب گذشته، نیرو‌های پلیس آمریکا، ۹۳ معترض حامی فلسطین را بازداشت کردند، امروز اعلام کرده است که مراسم اصلی آغاز فارغ‌التحصیلی (۲۱ اردیبهشت) را به دلیل نگرانی‌های امنیتی لغو می‌کند.

به نظر می‌رسد شروع اعتراضات دانشجویی از دانشگاه کلمبیا بود. در این دانشگاه معترضان حامی فلسطین اقدام به برپایی یک چادر برای اعتراض کردند. پلیس ابتدا تلاش کرد که تجمعات دانشجویان را بر هم بزند و ۱۰۰ نفر از معترضان را دستگیر کرد، اما این اقدام نتیجه عکس داد و تظاهرات‌ها شدت گرفت.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان