Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه گفته می‌شد اتحادیه جهانی کشتی به امید کاهش موج شیوع ویروس کرونا در جهان در نظر دارد بتواند رویدادهای رسمی را از اواسط تیرماه استارت بزند. هر چند اتحادیه جهانی کشتی تمامی مسابقات رسمی را تا روز ۱۰ تیرماه به تعویق انداخته و همچنان امیدوار است بتواند تنور کشتی را بزودی در اقصی نقاط جهان گرم کند، اما با توجه به روند رو به افزایش کرونا، بعید به نظر این هدف طبق پیش بینی اتحادیه جهانی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برگزاری رقابتهای جهانی سال ۲۰۲۰ یکی از مهمترین دغدغه های اتحادیه جهانی کشتی است که بسیاری از کشورهای مدعی پیگیر آن هستند. به ویژه آنکه این میدان رسمی، فرصت بسیاری خوبی برای کشتی گیران اوزان غیر المپیکی است تا بتوانند در یک رویداد بین المللی معتبر، خودی نشان دهند. با این وجود انگار شانس با این کشتی گیران یار نیست و از گوشه و کنار، اخباری مبنی بر تعویق طولانی مدت رقابتهای جهانی تا سال آینده به گوش می رسد.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز در تازه ترین اظهارات خود به مسابقات جهانی در اوزان غیرالمپیکی در سال ۲۰۲۰ اشاره و اعلام کرد: فعلاً که همه چیز مستلزم کاهش خطرات شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیاست. به همین دلیل اتحادیه جهانی کشتی نیز تا روز ۱۰ تیر ماه تمامی فعالیت‌های این رشته را به تعویق انداخت. البته اتحادیه جهانی درصدد برگزاری مسابقه است، اما با این شرایط نمی توان زیاد خوش‌بین به برگزاری مسابقات جهانی بود. ضمن اینکه فدراسیون کشتی ایران هم به اتحادیه جهانی پیشنهاد داده تا مسابقات جهانی با یک سال تعویق، در سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

کد خبر 4938877 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی مسابقات قهرمانی جهان ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال وزارت ورزش و جوانان فیفا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان این مسابقات با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های مریوان، سروآباد و شویشه با استقبال پرشور مردم در روستای هلیزآباد مریوان برگزار شد.

در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم «نی» با سه گُل از سد تیم ((چوین)) گذشت و به مقام قهرمانی رسید.

تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال