Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، این سه شرکت از تعطیلی موقت برخی شعب و فروشگاه‌های خود در سراسر آمریکا خبر داده‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به تداوم خشونت‌ها در ایالات متحده تعطیلی‌های مذکور ادامه پیدا کند.

شعب باز شرکت‌های یادشده نیز ساعات فعالیت خود را در شهرهای بحران زده بر مبنای ساعات حکومت نظامی تنظیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این شرکت‌ها، فروشگاه زنجیره‌ای والمارت هم از تعطیلی صدها شعبه خود در نقاط مختلف آمریکا به علت حملات مردم خشمگین خبر داده است.

به دنبال قتل وحشیانه یک سیاه پوست به نام جرج فلوید توسط پلیس نژادپرست آمریکا، ده ها شهر آمریکا شاهد اعتراضات بی سابقه مردمی بوده و در این میان برخی معترضان به شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مؤسسات مختلف هم حمله کرده‌اند.

اپل قبلاً مجبور به تعطیلی حدود نیمی از ۲۷۱ فروشگاه خود در آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا شده بود و هفته قبل ۱۰۰ فروشگاه خود را بازگشایی کرده بود که به علت اعتراضات گسترده مردمی بسیاری از آنها مجدداً بسته خواهند شد.

آمازون اعلام کرده که فروشگاه‌های زنجیره‌ای Whole Foods خود را در بسیاری از نقاط لس آنجلس، مینیاپولیس و شیکاگو تعطیل می‌کند و بسیاری از این فروشگاه‌ها دیگر حتی سفارش‌های آنلاین را هم نخواهند پذیرفت. زیرا رانندگان و پیک‌ها برای تحویل کالاها امنیت جانی نخواهند داشت.

تارگت هم از تعطیلی ۱۷۵ فروشگاه خود در مینه سوتا، کالیفرنیا و نیویورک خبر داده است. این شرکت دارای بیش از ۱۹۰۰ فروشگاه در سراسر آمریکاست.

کد خبر 4938975

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتراضات مردمی ایالات متحده آمریکا اپل آمازون مینیاپولیس ویروس کرونا فناوری نانو نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری فضایی تولید کووید 19 صندوق نوآوری و شکوفایی موبایل جایزه مصطفی ص واکسن امنیت اطلاعات فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تحصن حامیان فلسطینی‌ها در دانشگاه‌های آمریکا؛ دانشجویان چه می‌خواهند؟
  • فیلم/ سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی در آمریکا
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی