Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بهبهان گفت:آتش سوزی جنگل‌های خاییز خاموش شد و نیروهای امدادی در حال لکه گیری زبانه‌های آتش هستند و ما تا ثابت شدن شرایط پایدار در محل حضور داریم. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

یوسف زمانی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان در رابطه با وضعیت آتش سوزی منظه خاییز اظهار داشت : اتش سوزی این منطقه اطفا حریق شد و الان 60 تا از نیروها در حال لکه گیری آتش ناشی کنده های آتش گرفته  در محل حضور دارند و ما هم از هلال احمر خواستیم برای ثابت شدن شرایط و کنترل شرایط منطقه یک بالگرد در منطقه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه حدود 400 تا 500 نیرو برای مهار این آتش سوزی در منطقه حضور داشتند گفت:ما 3 بالگرد کلا برای مهار آتش داشتیم دو بالگرد آبپاش از سپاه و یک بالگرد از هلال احمربرای گشت زنی وبررسی شرایط منطقه و در اینجا جا دارد از تمامی ارگانها از منابع طبیعی استان و نیروهای باغملک و اندیمشک وتیپ تکاوری امام حسن مجتبی (ع) و نیروی انتظامی و بقیه عوامل که در این عملیات ما را یاری کردند سپاسگذاری کنم. 

 این آتش سوزی عمدی بوده و دو نفر دستگیر شدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان نیز در پاسخ به سئوال اینکه آتش سوزی عمدی یا غیر عمدی بود گفت: آتش‌سوزی عمدی بوده و دو نفر در این رابطه با پیگیری نیرو انتظامی دستگیر شدند و این دو بر سر زمین زراعی با هم اختلافات و درگیری هایی داشته اند و یک نفر از این دو آتش را در آن زمین افروخته و موقعیت زمین زراعی به این دلیل که در نزدیکی به مراتع و جنگل ها باعث سرایت حریق به مراتع شد و این دو مورد پیگر قضایی خواهند گرفت.

تخمین زده شده که 200 هکتار از مراتع منطقه طعمه حریق شدند

مرشدی بهبهانی رئیس سازمان هلال احمر بهبهان در رابطه با تشریح وضعیت موجود در منطقه اظهار داشت: بنا بر تخمین هایی که زده شد 200 هکتار از مراتع این منطقه طعمه حریق شد و برای اتفا حریق دو بالگرد هلال احمر برای هلی برد و فرماندهی نیرو ها در منطقه حضور پیدا کردند از روز پنج شنبه که شروع آتش سوزی بود

مرشدی در ادامه تصریح کرد :4 تن از نیرو های امدادی دچار مصدومیت‌هایی از قبیل سقوط از ارتفاع و خفگی شدند که باحضور سریع نیرو های امدادی آن ها را به مراکز درمانی انتقال دادند و در اینجا جا دارد از تمامی کسانی که در این پروسه به ما یاری کرد تشکر کنم .

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT47

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان