Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان دنا گفت: اعضای مدیریت بحران در تابستان گرم پیش رو بر آماده باش کامل باشند.

عبدالحمید پناهی در نشست کار گروه مدیریت بحران شهرستان با اشاره به آتش سوزی های اخیر استان در کهگیلویه و گچساران افزود: آتش سوزی در جنگلها  هشداری بوده که ما باید خود را برای بیش از توان خود آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان دنا دارای طبیعت بکر و درختان بلوط هستند که باید با همه توان حافظ و نگهدار آنها باشیم.

خطاب به بخشداران گفت: با تشکیل نشست کار گروه مدیریت بحران در بخش ها و ساماندهی  دهیاران، نیروهای بسیج مردمی همچون گذشته که در مشارکت کنترل ویروس کرونا سنگ تمام گذاشته، این بار هم در این فصل گرما از هرگونه حوادث احتمالی آتش سوزی جلوگیری شود.

ضرورت دارد با توجه به کمبود امکانات برای کنترل آتش سوزی‌ جنگلها همه اعضای شورای اداری با تقسیم کاری همه کارکنان و وسایل نقلیه در حالت آماده باش کامل باشند.

گفتنی است که  در این نشست مقرر شد؛ همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا آمادگی داشته باشند، در تمام مدت شبانه روز در دسترس باشند، آتش بر در اراضی محدوده منابع طبیعی با کمک تراکتور داران محلی و دهیاران ایجاد شود، به کشاورزان، دامداران در محدوده دشت ها، کوهستان‌ها توصیه شود تا زمینهای کشاورزی خود را آتش نزنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد شهرستان دنا فرماندار آتش سوزي آتش سوزی در جنگل ها مدیریت بحران شهرستان دنا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد

فرماندار ایلام گفت: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان ایلام اظهار کرد: مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه مستلزم تمهیدات لازم و از قبیل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به همت اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی شاهد بحران سیلاب در سطح شهرستان نبودیم.

فرماندار ایلام ادامه داد: در توزیع آب روستایی، با توجه به اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد تا آب مصرفی کشاورزی و شرب مردم تأمین شود.

نادری تاکید کرد: ترمیم به موقع شکستگی و رفع آن از مطالبات به حق مردم است که باید در اسرع وقت مرتفع اجرا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

ادامه داد: با کمک دهیاران و شوراها، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد جهت پیشگیری از بروز هرگونه آتش‌سوزی در مراتع وجنگل‌ها تدابیری اندیشیده شود.

کد خبر 751224

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است