Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام رییسی امروز دوازدهم خرداد در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت عقلانیت معنویت و اخلاق است.

وی افزود: بی عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها هم در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، ادامه داد: نتیجه بی توجهی به اولویت ها در اجرای قانون تخریب آلونک ها به جای برخورد با کاخ سازیهای غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور می‌شود.

رییسی تصریح کرد: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرائم جزئی هم جمع می‌شود کمااینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

وی بیان داشت: بهترین شاخص در اجرای عدالت، عمل به قانون است و هیچکس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد.

رییسی خاطرنشان کرد: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرائم جزئی هم جمع می‌شود کمااینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

مشروح خبر متعاقبا منتشر می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: هم جمع می شود برخورد شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.   ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.   وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

دیگر خبرها

  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه