Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: آیت الله رییسی امروز دوازدهم خرداد در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت عقلانیت معنویت و اخلاق است.

وی افزود: بی عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها هم در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، ادامه داد: نتیجه بی توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور می‌شود.

آیت الله رییسی تصریح کرد: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرائم جزئی هم جمع می‌شود کمااینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

وی بیان داشت: بهترین شاخص در اجرای عدالت، عمل به قانون است و هیچکس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد.

رییس قوه قضاییه افزود: اجرای قانون باید بدون تبعیض و با اولویت سنجی انجام شود. اگر اولویت سنجی درست نباشد نتیجه اش برخورد با کوله بری به جای برخورد با قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای می‌شود.

مشروح خبر متعاقبا منتشر می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه جرائم رئیسی صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند