Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:00:58 GMT

اعلام منع آمد و شد یک هفته‌ای در منطقه کردستان عراق

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۲۸۵

اعلام منع آمد و شد یک هفته‌ای در منطقه کردستان عراق

دولت محلی منطقه کردستان عراق امروز دوشنبه از وضع مقررات منع آمد و شد یک هفته‌ای در همه شهرهای این منطقه راستای مبارزه با کرونا خبر داد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت بغداد الیوم، وزارت امور داخلی منطقه کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بعد از رایزنی با نخست وزیر دولت محلی و معاون و وزیر بهداشت آن برای مهار گسترش ویروس کرونا و حفاظت از امنیت سلامت، تصمیم گرفته شد تا تردد بین استانهای اربیل، سلیمانیه، دهوک، حلبچه و مناطق رابرین و کرمیان به طور کامل از ساعت 12 نیمه شب دوشنبه تا نیمه شب ششم ماه ژوئن 2020 میلادی متوقف شده و ناقضان آن بازخواست شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزود: همچنین تصمیم گرفته شد که مقررات منع آمد و شد همه جانبه عابران و خودروها به طور کامل در همه استانها و مناطق از ساعت شش عصر روز یکم ژوئن تا ساعت 12 شب ششم ژوئن برقرار شود و همه رانندگان و عابران پیاده متخلف بازخواست و مجازات خواهند شد.

منطقه کردستان عراق دیروز از ثبت 101 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان السلیمانیه خبر داد که بالاترین آمار روزنامه از زمان شیوع کرونا در ماه مارس می باشد.

کرونا| افزایش آمار مبتلایان در اقلیم کردستان

 

انتهای پیام/

 

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا منطقه کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان و «نیچروان بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق روز گذشته در راس هیأتی عالی رتبه و پس از نزدیک به ۳ سال به ایران سفر کرده است و قرار است در این سفر با مقامات ایران دیدار و گفتگو کند.

بارزانی پیش از این با رییس جمهور دیدار کرد.

کد خبر 6098223 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • بارزانی وارد تهران شد