Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:18:15 GMT

احمد توکلی مهمان «چهل ستون» می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۳۸۱

احمد توکلی مهمان «چهل ستون» می‌شود

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب (دوشنبه ۱۲خرداد) مهمان برنامه «چهل ستون» می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، توکلی عضو مجمع تشخیص نظام، رئیس پیشینِ مرکز پژوهش‌های مجلس و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی‌ با حضور در استودیوی «چهل ستون» درخصوص بازخوانی اصول امام راحل به گفت‎وگو می‎نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فصل سوم برنامه تولیدی – ترکیبی «چهل ستون» با محور معرفی و بازخوانی اصول امام راحل در این ایام از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
برنامه‌ «چهل‌ستون» ویژه رحلت امام خمینی(ره) از 11 خرداد، به مدت 5 شب ساعت 22 از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.
مدیر اجرایی این پروژه حسین نیرومن، جانشین تهیه‎کننده سمانه شاه حسینی، کارگردان هنری امیر عباس شیرانی، سردبیر رضا نصیری، مدیر تولید رضا الهی، دستیار کارگردان و مدیر روابط عمومی میثم محمدخانی و دستیار تهیه‎کننده آن امیر حسین توکلی نژاد است.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل ستون احمد توکلی امام خمینی ره چهل ستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود