Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران‌کل به وعده‌های داده‌شده درخصوص زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله لایروبی بندر و صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا پای‌بند باشند، گفت: عدم‌پایبندی به وعده‌های داده‌شده باعث دل‌سردی مردم از مسؤولان نظام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به هدف‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری در بخش خصوصی استان اظهار کرد: امیدواریم با همت بخش خصوصی و اتاق اصناف این هدف‌گذاری تا پایان سال جاری تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط ایران و دیگر کشورهای جهان به تبع شیوع بیماری کرونا دست‌خوش آسیب‌های شده بود که با مدیریت درست و برنامه‌ریزی‌شده این آسیب‌ها در ایران کم‌تر بود، گفت: بااینکه بسیاری از مرزهای کشور بسته بود، اما دادوستد از مرز زمینی شهرستان آستارا در جریان بود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خواستار فعال شدن اتاق بازرگانی استان در شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: ساختمانی دراین‌خصوص از سوی فرمانداری پیش‌بینی شده که امیدواریم اتاق بازرگانی استان، این امر را پی‌گیری و نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.

زارع با بیان اینکه مدیران‌کل به وعده‌های داده‌شده درخصوص زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله لایروبی بندر و صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا پای‌بند باشند، تصریح کرد: عدم‌پایبندی به وعده‌های داده‌شده باعث دل‌سردی مردم از مسؤولان نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بندر شهرستان آستارا با توجه به پهلوگیری کشتی‌های تجاری نیاز مبرم به لای‌روبی دارد، بیان کرد: از اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان انتظار داریم تا پایان آذر ماه جاری نسبت به لای‌روبی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان اقدام و نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.

به گزارش فارس، «ارسلان زارع» استاندار گیلان در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان آستارا از پل ریلی و بارانداز ریلی راه آهن بین المللی آستارا-آستارا بازدید و در جلسه مشترک توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی با محوریت بخش خصوصی حضور پیدا کرد.

 

هم‌چنین در پایان جلسه مشترک توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی با محوریت بخش خصوصی از «حسن رستم‌زاد» فرماندار شهرستان آستارا به عنوان فرماندار نمونه کشوری به دلیل فعالیت مستمر در حوزه اقتصادی با اهداف لوح تقدیر از سوی استاندار گیلان موردتجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان آستارا صادرات غیرنفتی پروژه های عمرانی وعده های داده شده شهرستان آستارا بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محسن معصوم‌علیزاده اظهار داشت: با توجه به رشد گردشگری و توسعه زیرساخت ها در شهرستان ملایر مانند پروژه خوب جهان کوچک و تبلیغ خوب صنایع دستی، این دیار، به سرعت تبدیل به مقصد جذاب گردشگری خواهد شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار پرتلاش و حمایت های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم، افزود: شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است و سعی بر آن داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.
فرماندار شهرستان ملایر نیز در این دیدار گفت: ملایر با ظرفیت خود می تواند باعث رونق اقتصادی غرب کشور باشد 

سلمان اسماعیلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه میراث فرهنگی و امورگردشگری باعث رونق اقتصادی و تحقق شعار سال مبنی بر مردمی سازی امور می شود، بیان کرد: ملایر با پتانسیل بالای خود و دو نشان بین المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است و قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایردر ادامه گفت: در کنار این اقدام تقویت آنلاین فروشگاه ها  در سکوهای مجازی بسیار پر اهمیت است.

فرماندار شهرستان ملایر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح مجموعه مینی ورد به صورت رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد