Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: میزان ایرادهایی که به کلیت اساسنامه گرفته شده به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر مهدی علوی بعد از برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: نشست های هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مکان های مختلف برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نشست هیات رئیسه در مرکز ملی فوتبال، فدراسیون برگزار شد و  امروز اعضای هیات رئیسه فدراسیون به سازمان لیگ فوتبال آمدند. در جلسه امروز پیش نویس اساسنامه و همچنین مقررات مربوط به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به قوانین داخلی کشورمان مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره به اعلام  زمان آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال باشگاهی عنوان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به پروتکل های منتشر شده بهداشتی از سوی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه زمان آغاز تمرینات تیم ها و شروع مسابقات را مشخص کرده و دستور العمل های مرتبط با این شیوه نامه های بهداشتی نیز اجرا خواهد شد. اشخاص حقیقی و حقوقی نیز با رعایت الزامات قانونی و از انجام مصاحبه های تنش زا  پرهیز کنند زیرا چنین صحبت هایی در چرخه ورزش کشور باعث خدشه وارد شدن به اعتبار و قدرت فوتبال کشورمان می شود  که در این زمنیه نیز به نحو مقتضی با این رفتارها از سوی نهادهای مربوطه برخورد خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد تهدید فدراسیون فوتبال از سوی فیفا و ۸۰ ایراد به پیش نویس اساسنامه اظهار کرد: میزان ایرادهایی که به کلیت اساسنامه گرفته شده به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد. از سویی دیگر مدت زمان ۴ ساله فعالیت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ به پایان می رسید اما فدراسیون ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساز و کار برگزاری انتخابات را ایجاد کرد. هیات رئیسه فدراسیون درباره موضوعات مرتبط با اساسنامه با رعایت قوانین داخلی کشورمان و مراجع بالا دستی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا وظایف قانونی خود را انجام خواهد داد.

کد خبر 426714

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال ایران مسابقات فوتبال باشگاهی فیفا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیات رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها