Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سلیمانی در دیدار با رییس و اعضای کانون بازنشستگان این سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه تمامی مدیران کانون پیش از این در هیات عامل بیمه مرکزی فعالیت داشتند و به همین خاطر با ظرفیت ها و همچنین محدودیت های نهاد ناظر، آشنایی کافی دارند.

رییس کل بیمه مرکزی این درک و شناخت کانون از قوانین بالادستی و آیین نامه های نهاد ناظر را عامل موثری برای تسریع در ارائه تسهیلات به بازنشستگان دانست و گفت: هر تشکلی برای پیمودن مسیر موفقیت به انسجام و همگرایی نیاز دارد که این همراهی در کانون بازنشستگان بیمه مرکزی مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رضایتمندی بازنشستگان را از اولویت اهداف بیمه مرکزی اعلام کرد و اظهار داشت: بالارفتن سطح رفاه بازنشستگان در کارکنان فعلی نهاد ناظر نیز ایجاد انگیزه می کند.
رییس شورای عالی بیمه اصل "مشاوره پذیری" را از مهمترین اصول مدیریتی دانست و افزود: تاکنون نظرات کارشناسی اعضای کانون در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های نهاد ناظر بسیار موثر بوده و تلاش ما این است که در آینده حجم همکاری ها در قالب های گوناگون نظیر تشکیل کارگروه ها و شوراهای مشورتی افزایش یابد.
غلامرضا سلیمانی در پایان، بر تسریع روند یکسان سازی حقوق و مزایای بازنشستگان و کارکنان تاکید کرد و از مدیران خود خواست تا برای رضایت حداکثری این قشر شریف بیشتر تلاش کنند.
شایان ذکر است در این دیدار، دکتر جواد فرشباف، رییس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی و اعضای دیگر این کانون به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه بیمه بازنشستگان بیمه مرکزی رئیس کل بیمه مرکزی بیمه مرکزی نهاد ناظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی