Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک مالی فیس‌بوک در حالی صورت می‌گیرد که این غول رسانه‌های اجتماعی به خاطر انتشار پست‌‌های جنجال برانگیز ترامپ با عنوان «غارت کنید، شلیک می‌کنیم» با انتقادات شدید مردم مواجه شد.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیس‌بوک ۱۰ میلیون دلار برای مبارزه با نژادپرستی اهدا کرد. 

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک اواخر روز یکشنبه اعلام کرد که ۱۰ میلیون دلار برای مبارزه با نژاد پرستی اختصاص داده و مشاوران حقوق مدنی این شرکت در حال شناسایی سازمان‌هایی محلی و ملی هستند تا این مبلغ را به این منظور در اختیار آن‌ها قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک مالی فیس‌بوک در حالی صورت می‌گیرد که این غول رسانه‌های اجتماعی به خاطر انتشار پست‌‌های جنجال برانگیز ترامپ با عنوان «غارت کنید، شلیک می‌کنیم» با انتقادات شدید مردم مواجه شد و حالا تصمیم گرفته  ۱۰ میلیون دلار برای مبارزه علیه نژادپرستی کمک کند.

 

این اعلامیه در حالی صورت می گیرد که فیس‌بوک همچنان با طوفان انتقادات نسبت به انتشار پست های آتش‌افروز دونالد ترامپ در رابطه با اعتراضات سراسری علیه وحشیگری پلیس، ناشی از قتل جورج فلوید، روبرو شده است.

دیروز یکشنبه، مارک زاکربرگ در تماسی تلفنی با ترامپ در مورد توئیت تهدید‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا صحبت کرد که تظاهرکنندگان در مینیاپولیس را با عبارت «غارت کنید، شلیک می‌کنیم» به اقدام نظامی از سوی ارتش تهدید کرده بود، عبارتی که در دهه ۶۰ میلادی توسط جدایی‌طلبان سفیدپوست نژادپرست استفاده می‌شد. حالا ترامپ همین عبارت را با همان بار مفهومی استفاده می‌کند و فیس‌بوک هم منتشر کننده این پست بوده و حالا که می‌بیند در حال از دست دادن آن طرف جریان است، می‌خواهد اشتباه استراتژیک خود را با کمکی ۱۰ میلیون دلاری جبران کند.

زاکربرگ در این تماس تلفنی برای ترامپ توضیح داده بود که انتشار پست‌های او چطور فیس‌بوک، غول رسانه‌های اجتماعی را در وضعیت و موقعیت دشواری قرار داده است.

فیس‌بوک اما اعلام کرده بود که این پست رئیس‌جمهور آمریکا، سیاست‌ها و مقرراتش را نقض نکرده هرچند شخص زاکربرگ در پستی اعتراف کرد که این پست یک مرجع مشکل‌ساز تاریخی است.

 

حال مارک زاکربرگ طبق محاسبات خود به این نتیجه رسیده که برای جبران مافات و گرفتن زهر انتقادات شدید مردم باید ۱۰ میلیون دلار به عنوان و بهانه کمک برای مبارزه با نژادپرستی هزینه کند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیس بوک نژادپرستی هالیوود دلار میلیون دلار ۱۰ میلیون دلار برای مبارزه انتشار پست فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید

فراروـ  امروز فست‌فود‌ها در تمام دنیا جایگاه ویژه‌ای دارند، به طوری که ذائقه بسیاری از مردم از غذا‌های سنتی به سمت غذا‌های مدرن و یا به اصطلاح فست فود میل پیدا کرده است. ویژگی مهم فست‌فود‌ها صرف‌نظر از طعم دلچسبی که دارند، مدت زمان کوتاهی است که صرف آماده کردن آن‌ها می‌شود. مرغ سوخاری یا مرغ معروف به کنتاکی یکی از فست فود‌های خوشمزه و بسیار محبوب به خصوص در میان کودکان است. در این میان بال و کتف سوخاری هم بسیار پرطرفدار است و معمولا بر سر آن دعواست. زمانی که مرغ می‌خرید و نمی‌دانید با بال‌ها و کتف‌هایش چکار کنید، بهتر است همه را جمع کنید و در یک فرصت مناسب با روشی که در ادامه آموزش خواهیم داد، یک ظرف بال و کتف سوخاری خوشمزه برای اعضای خانواده تهیه کنید، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم

بال و کتف مرغ: به میزان لازم
دوغ آبعلی: به اندازه‌ای که روی بال و کتف‌ها را بگیرد
نمک و زردچوبه: به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این کتف و بال سوخاری خوشمزه ابتدا بال و کتف‌ها را خوب بشویید و روی هر کدام را با چاقو یک برش ایجاد کنید. حالا بال و کتف‌ها را داخل یک قابلمه مناسب بریزید و کمی نمک و زردچوبه بپاشید، سپس دوغ آبعلی را تا جایی که کاملا روی بال و کتف‌ها را بگیرد، داخل قابلمه بریزید. قابلمه را روی حرارت متوسط اجاق گاز بگذارید تا دوغ شروع به جوشیدن کند، سپس حرارت را کم کنید و اجازه بدهید بال و کتف‌ها حدود ۲۰ دقیقه با دوغ بجوشد. بعد از این مدت زمان بال و کتف‌ها را آبکش کنید و صبر کنید تا آب اضافه آن‌ها کشیده شود و کمی خشک شوند. در مرحله آخر مقداری روغن داخل یک قابلمه یا ماهی تابه گود بریزید و بال و کتف‌ها را یکی یکی داخل روغن داغ سرخ کنید. توجه داشته باشید که بال و کتف باید داخل روغن شناور سرخ شود. حالا بال و کتف سوخاری خوشمزه و خاص شما آماده سرو است، نوش جان و مراقب انگشتانتان باشید!

نکات مهم
۱ ـ برای تهیه این بال و کتف سوخاری می‌توانید از هر نوع دوغ ترش گازدار استفاده کنید.

۲ ـ هنگام سرخ کردن بال و کتف‌ها توجه داشته باشید که روغن حتما داغ و به اندازه‌ای باشد که بال و کتف‌ها داخل آن شناور شوند.

۳ ـ این بال و کتف سوخاری را با هر نوع سسی که تمایل دارید، سرو کنید.

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن