Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نظیری گفت: در ایام رحلت امام راحل (ره) و ۱۵ خرداد برنامه های متنوعی از جمله اجرای بیش از ۳۰۰برنامه سخنرانی و مدیحه سرایی توسط مبلغین و جامع مداحان استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «هادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت ایام 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (رحمت الله علیه) و 15 خرداد ، در قالب اجرای برنامه های متنوع و برگزاری مراسم عزاداری در برخی از مساجد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: برپائی دسته عزاداری در سطح شهرستاها با رعایت پروتکل های بهداشتی، پخش سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده در مساجد و فضای مجازی و ویدئو پروژکتور محل های طرح سلامت اجتماعی استان، اجرای پویش تلاوت قرآن و هدیه به روح ملکوتی حضرت امام (رحمت الله علیه) از برنامه های اجرای است.

 

وی ادامه داد: برگزاری (مسابقه کتابخوانی وصایای امام)در فضای مجازی، فراخوان ارسال آثار شعرای آئینی، تولید و توزیع بسته های محتوایی فرهنگی در فضای مجازی، جمع آوری کمک های خیرین و آزادی 4 زندانی جرائم غیرعمد در همدان ،اجرای بیش از 300برنامه سخنرانی و مدیحه سرایی توسط مبلغین و جامع مداحان استان در این ایام، مراسم عزاداری و سینه زنی توسط هیات شهید عمخوار حسینی در محوطه آرامگاه باباطاهر از دیگر فعالیت های اجرای است.

 

حجت الاسلام نظیری ، همکاری با آموزش و پرورش برای تولید محتوا جهت انتشار در سامانه «شاد»، غبارروبی گلزار شهدا، توزیع بسته های معیشتی توسط روحانیون مستقر بین محرومین به نیابت از حضرت امام (رحمت الله علیه)، هماهنگی اجرای برنامه های سرود خیابانی توسط گروه های سرود را از برنامه های اجرای در ایام 14 و 15 خرداد عنوان کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: سیاه پوش کردن برخی مساجد و نصب پرچم در سطح شهرستان ها، پخش کلیپ از زمان ارتحال ملکوتی حضرت امام (رحمت الله علیه) در تلویزیون های محلی مساجد از دیگر اقدامات انجام شده در سالروز رحلت امام راحل (ره) است.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد ۱۴ خرداد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان رحمت الله علیه حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان

ابوالفضل بخشیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ورود کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) به استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ برنامه طی چهار روز توسط این کاروان در استان اجرایی خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان، زندان و دیدار با استاندار گلستان از جمله برنامه‌های کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) در استان است.

دبیر و نماینده حرم حضرت معصومه (س) در کاروان سفیران کریمه اهل بیت در استان گلستان از حضور این کاروان در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در استان خبر داد و گفت: این کاروان با شرکت در این برنامه ۵۰ زوج جوان را با قرار دادن در زیر پرچم اهل بیت راهی خانه بخت خواهند.

وی یادآور شد: این برنامه به همت قرار گاه حضرت معصومه (س)، استانداری گلستان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، شورای تبلیغات، هیأت مهدویون و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

بخشیانی اظهار کرد: قرار گاه حضرت معصومه (س) گلستان در ابتدای سال جاری توانست ۶۰۰ نفر از دانش آموزان گلستان را به کربلای معلی اعزام کند.

وی افزود: این کاروان در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت به استقبال کاروان زیر سایه خورشید خواهد رفت و به برنامه‌های خود در استان پایان خواهد داد.

گفتنی است این کاروان را ۱۰ خادم و عوامل اجرایی همراهی خواهند کرد

کد خبر 6099867

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان