Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:34:07 GMT

استان زنجان در رتبه دوازدهم نرخ ازدواج قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۷۲۰

استان زنجان در رتبه دوازدهم نرخ ازدواج قرار دارد

سیدعلی شفیعی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ثبت احوال و جمعیت راهبردی استان افزود: میزان طلاق در سطح استان چهار به یک است که نسبت به کشور وضعیت خوبی است.

وی با اشاره به اینکه ثبت احوال استان زنجان در نرخ ثبت ولادت در سطح کشور رتبه پانزدهم را دارد اضافه کرد: نرخ ثبت ولادت در استان ۱۴.۹۰ درصد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: ثبت احوال استان در نرخ ثبت وفات رتبه پانزدهم کشور را دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه همه واجدان شرایط در شهرستان های استان کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: در مرکز استان و شهر زنجان ۱۵ درصد واجدان شرایط درخواستی برای دریافت کارت هوشمند ارایه نکرده اند.

وی به اهمیت کارت ملی هوشمند اشاره کرد و یادآور شد: کارت ملی هوشمند با ارائه سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال صادر می شود.

شفیعی تعداد ایستگاه‌های کاری فعال کارت هوشمند ملی در استان زنجان را ۴۹ دفتر اعلام کرد و گفت: این تعداد ۱۲ اداره، ۲ نمایندگی، ۱۱ پست، ۱۶ دفتر پیشخوان و هشت ایستگاه سیار را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: تخصیص شماره ملی، صدور کارت شناسنامه ملی، ارائه شناسنامه‌های رایانه‌ای، آرشیو اسناد هویتی، صدور کارت شناسایی هوشمند ازجمله خدمات مکان محور این اداره کل است.
 

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور طلاق كارت هوشمند ملی ازدواج ساده زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور طلاق كارت هوشمند ملی ازدواج ساده زنجان سازمان ثبت احوال كشور طلاق كارت هوشمند ملی ازدواج ساده زنجان استان زنجان ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع