Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:13:59 GMT

تاکسی های موجود در نمایندگی ها دارای مالکیت مشخص است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۰۹۲

تاکسی های موجود در نمایندگی ها دارای مالکیت مشخص است

معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر غیرقابل دپو بودن خودروی تاکسی گفت: تمامی تاکسی های موجود در نمایندگی ها طبق قرارداد نوسازی با تاکسی رانی دارای شناسنامه مالکیت و مالک مشخص است.

اخبار شرکت‌ها- بابک رحمانی در پاسخ به پخش فیلم گزارشی از دپوی خودروی تاکسی در یکی از نمایندگی های این خودروساز از رسانه ملی تصریح کرد: خودروی تاکسی صرفا به افراد حائز شرایط معرفی شده از سوی تاکسی رانی که مالک تاکسی فرسوده هستند فروخته می شود و هیچ خودروی تاکسی بدون معرفی تاکسی رانی قابلیت فاکتور و اخذ شماره گذاری را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکسی ها و سایر خودروها از طریق نصب پلاک موقت در تهران و یا خودروبر به نمایندگی ها حمل شده اند و محل نصب پلاک موقت نیز در گزارش منتشر شده قابل تشخیص است. 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: هیچ خودروی تاکسی با هدف دپو در نمایندگی پارک نشده و تمامی آنها طبق قرارداد ایران خودرو با تاکسی رانی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بوده و دارای مالک حقیقی هستند ضمن آن که خودروی تاکسی مصرف مشخص و قیمت مصوبی دارد. 

همچنین رحمانی در خصوص خودروهای بدون پلاک موجود در پارکینگ برخی نمایندگی ها عنوان کرد: هیچ خودروی صفری بدون مالک و پلاک از کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو خارج نمی‌شود.

وی تصریح کرد: فرآیند شماره گذاری تاکسی با خودروهای شخصی کمی متفاوت است که پس از اخذ مجوزها و استعلام‌های لازم، این فرآیند انجام می پذیرد. خودروهای مورد اشاره در گزارش، تا اواسط هفته آینده پلاک و تحویل مالکان خود می‌شوند.  

رحمانی هدف از انتقال خودرو از کارخانه به نمایندگی با پلاک موقت را تسریع در فرآیند تحویل خودرو دانست و گفت: با مساعدت انجام شده توسط پلیس راهور کشور و تحویل پلاک‌های دایم در سایت‌های تولیدی، به زودی هیچ خودرویی بدون پلاک دایم نیز از سایت های تولیدی خودروسازان خارج نخواهد شد.

وی تاکید کرد: فهرست تمامی خودروهای تاکسی فاکتور شده به نام افراد معرفی و واریز وجه شده از سوی تاکسیرانی، در اختیار سازمان تاکسیرانی تهران و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور است و همه خودروهای موجود در نمایندگی های این شرکت دارای مالک هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو تاکسی فیلم نمایندگی ها خودروی تاکسی ایران خودرو نمایندگی ها تاکسی رانی هیچ خودروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی

ایسنا/ایلام کتاب «خودرو دیزلتان را با سوخت‌های زیستی برانید» اثر جان استارباک و گاوین هارپر با ترجمه دکتر «رضا یگانه» عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام منتشر شد.

در بخشی از این کتاب آمده است؛

تلاش برای دستیابی به روشی که بتوان به کمک آن موتور دیزل را با سوخت به دست آمده از روغن‌های گیاهی و حیوانی راه اندازی کرد بسیار لذت بخش است. اگر این روش به شیوه صحیح انجام شود می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش هزینه های راندن خودرو و همچنین بهبود اثرات کربن موجود در جو داشته باشد.

در منابع مختلف نوشتاری و اینترنتی اطلاعات گسترده‌یی پیرامون روش‌ها، راه حل‌ها و پیشنهادات مربوط به این حوزه آمده است. ما نیز امیدواریم تا بتوانیم در این کتاب تمامی روش‌ها و راه حل‌های موجود را گردآوری کرده و به خواننده در تصمیم گیری برای انتخاب روش مناسب کمک کنیم. در سرتاسر این کتاب با نگاهی منتقدانه به موضوع پرداخته شده است. ما هرگز ادعا نمی‌کنیم که سوخت‌های زیستی همه جا قابل استفاده هستند بلکه هدف تنها ایجاد انگیزه برای مطالعات بیشتر و نتیجه‌گیری آگاهانه در مورد بکارگیری این سوخت‌هاست.

کتاب حاضر کوشش کرده است تا اطلاعات عملی و کاربردی پیرامون سوخت‌های زیستی در اختیار خوانندگان قرار دهد. اگر چه کتابی که پیشروی خود دارید یک کتاب دانشگاهی نیست، اما سعی شده است تا از منابع کاملاً علمی و دانشگاهی در تدوین آن استفاده شود. موضوع سوخت‌های زیستی یک بحث دو قطبی با استدلال‌های قابل قبول در هر دو دیدگاه است. ما معتقدیم که با شناخت منشأ این فناوری و همچنین پیامدهای اجتماعی و اخلاقی کاربرد آن، می‌توان به درک صحیحی از سوخت‌های زیستی دست یافت.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که با انبوهی از مشکلات زیست محیطی روبرو هستیم. بعلاوه، با توجه به کمبود منابع اقتصاد جهانی ناچار است تا خود را با دگرگونی‌های موجود تطبیق دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی