Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@09:39:48 GMT

پلی‌استیشن 5 فعلا رونمایی نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۷۶۵

پلی‌استیشن 5 فعلا رونمایی نمی‌شود!

ایتنا - سونی همچون بسیاری دیگر از غول‌های تکنولوژی به علت شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته بود که مراسم رونمایی از جدیدترین محصول خود را به صورت آنلاین برگزار کند.
به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد مراسم رونمایی از نسل جدیدی از کنسول‌های بازی پلی استیشن موسوم به PS5 را تحت تاثیر اعتراضات مردمی در آمریکا به تاخیر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت سونی که قرار بود در روزهای آتی یعنی تاریخ چهارم ژوئن ۲۰۲۰ در مراسمی آنلاین و اینترنتی از جدیدترین نسل از کنسول‌های بازی پلی استیشن (PlayStation) موسوم به PS5 رونمایی کند، حالا به تازگی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که تحت تاثیر اعتراضات مردمی در ایالات متحده آمریکا این مراسم را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

توییت صفحه رسمی پلی استیشن به شرح زیر است:

«با اینکه از شور و اشتیاق و هیجان خیل عظیمی از کاربران و علاقه مندان به بازی های پلی استیشن مطلع هستیم، اما متاسفانه هم اکنون زمان مناسبی برای جشن گرفتن معرفی نسل جدید کنسول های بازی و مراسم رونمایی از آن به شمار نمی رود و ما قصد داریم به احترام شنیده شدن اعتراضات مردمی در آمریکا عقب نشینی کرده و معرفی جدیدترین محصول خود را به زمان دیگری به تعویق بیندازیم».

در روزهای اخیر بعد از آنکه یک فرد غیرمسلح سیاه پوست توسط یکی از نیروهای پلیس در شهر مینه سوتای آمریکا کشته شد، میلیون ها نفر از شهروندان آمریکایی در اعتراض به رفتار خشونت آمیز و نژادپرستانه پلیس و توییت تهدید آمیز ترامپ به خیابان‌ها ریخته و شورش کردند.

هنوز جزئیات دقیقی از تاریخ دقیق برگزاری مراسم آنلاین رونمایی از پلی استیشن ۵ منتشر نشده و در دسترس نیست.

این شرکت همچون بسیاری دیگر از غول‌های تکنولوژی به علت شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا تصمیم گرفته بود که مراسم رونمایی از جدیدترین محصول خود را به صورت آنلاین برگزار کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پلی استیشن کنسول بازی سونی مراسم رونمایی پلی استیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و ذوب آهن امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز استقلال و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (استقلال - ذوب آهن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 751004

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود