Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:30:35 GMT

شرایط اخذ گواهینامه موتورسیکلت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۵۲۲

درباره شرایط اخذ گواهینامه موتورسیکلت بیشتر بدانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گواهینامه رانندگی موتورسیکلت از جمله گواهینامه‌هایی است که در بین قشر جوان طرفدار زیادی دارد.

با توجه به علاقه بسیاری از افراد جامعه به موتورسواری، متقاضیان درباره شرایط صدور گواهینامه رانندگی موتورسیکلت سوالاتی دارند که در این گزارش به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط اخذ گواهینامه رانندگی موتورسیکلت:

از جمله شروط اخذ گواهینامه رانندگی موتورسیکلت داشتن سن ۱۸ سال تمام، اخذ گواهی سلامت جسمی و روحی و روانی، گذراندن دوره‌های آموزش نظری و عملی و قبولی در آزمون آیین نامه و عملی شهر با موتورسیکلت ۲۰۰ سی سی است.

گفتنی است؛ دارندگان گواهینامه موتورسیکلت پس از گذشت ۳ سال از تاریخ صدور گواهینامه موتورسیکلت و رسیدن به سن ۲۳ سال تمام می‌توانند با موتورسیکلت با حجم بالاتر از ۲۰۰ سی سی رانندگی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سامانه سعدی غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی شرایط اخذ گواهینامه موتور سیکلت سامانه سعدی غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی گواهینامه رانندگی موتورسیکلت گواهینامه موتورسیکلت اخذ گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)

 وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پی یک حادثه رانندگی راهی بیمارستان شد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تهدید نتانیاهو از سوی بن‌گویر/ با عدم حمله به رفح برکنار خواهی شد تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

دیگر خبرها

  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت