Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@23:38:53 GMT

برج‌های تهران خاموش می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۱۴۰

برج‌های تهران خاموش می‌شوند

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه حسینیه و بیت ساده حضرت امام (ره) به عنوان یک میراث و الگوی ارزشمند از زندگی و سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده ، گفت: معرفی مکان رخدادهای انقلاب اسلامی و بازدید از بیت ساده بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌تواند برای گردشگران خارجی بسیار مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که حفظ دستاورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های آینده به عنوان یک میراث معنوی وظیفه همه‌ی نهادهای فرهنگی و انقلابی در جامعه است، از خاموش شدن برج‌های تاریخی تهران همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گفته‌ی او؛ برج تاریخی طغرل از بناهای ارزشمند عصر سلجوقی در شهرستان ری و برج شبلی از برج‌های تاریخی در شهرستان دماوند است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران تهران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه کارگروه فرهنگی گردشگری و میراث فرهنگی به ریاست فرماندار اشنویه،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه و دیگر اعضاء در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه  داریوش حیاتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه، در مورد توسعه گردشگری پایدار راهکارهایی را ارائه و ایجاد گردشگری ارزان را یکی از راه های تقویت گردشگری پایدار دانستند.

براساس این گزارش : موضوعات مولفه های فرهنگ عامه اعم از مهارت های فرهنگی و هنری مردمان روستاها و عشایر در قالب تهیه و ساخت ابزارآلات سنتی و فرهنگی ، مهارت تهیه لبنیات سنتی ،بافندگی و صنایع دستی و بازی های بومی و محلی ، گفتمان دورهمی چیستان های کهن ادبیات عامه آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.                                                                                                                                                                                                                                                                      

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست
  • دیواره تاریخی خیابان باباطاهر مربوط به دوران ایلخانی است
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد