Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:34:44 GMT

فراغ امام خمینی(ره) هنوز در دل های مسلمانان زنده است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۰۳۰

فراغ امام خمینی(ره) هنوز در دل های مسلمانان زنده است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: چندین سال از رحلت جانسوز امام عظیم‌الشان می‌گذرد و داغ این فراق هنوز در دل‌های مردم مسلمان و عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز تازه است.

«حجت الاسلام محمود عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امام خمینی (ره) یگانه فرزانه تاریخ، مجاهدی نمونه و بی‌مانند بود که در برابر ظلم به پاخاست و تا استقرار جمهوری اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: ایشان حکومتی را بنیان نهاد که آرزویی به قدمت تاریخ مبارزات حق طلبانه داشت و مسیری روشن در برابر دیدگان مظلومان گشود، چراغ ایزد افروزی که نور امید و استقلال را در دل‌ها می‌پروراند و چهل سال است یاری‌گر مظلوم و خار چشم مستکبرین جهان است.

 


حجت الاسلام عزیزی بیان داشت: ملت ایران در چهارده خرداد سال ۶۸ با امام و رهبری وداع کرد که هویت و عزت و کرامت را برای ایران به دست آورد و روحی تازه در کالبد جامعه مظلوم و مردم تحول‌خواه ایران دمید.

 


وی با بیان اینکه اگر بخواهیم درباره شخصیت والای امام خمینی (ره) سخن بگوییم باید آنچه را که مایه امتیاز ایشان از سایر علما و بزرگان دینی بعد از ائمه معصومان (ع) است را بیان کنیم که همانا ویژگی تحول زایی تاریخی و فرهنگی بود، ابراز کرد: در قرن‌های پیش این حرکت بی نظیر توسط هیچکس جز وجود مبارک امام خمینی (ره) صورت نگرفت.

 

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه امام راحل در زمان حیات خود با نظام سلطه جهانی روبرو شد و برای مبارزه با آن، این نهضت را برپا کرد، تاکید داشت: نظام سلطه پس از قرون وسطی و از هم پاشیدن امپراتوری‌های بزرگ مذهبی در غرب و حکومت عثمانی و … شکل گرفت لذا امام در چنین شرایطی بود که اولین بارقه‌های انقلاب را در دل‌های مردم ایجاد کردند.

 

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: امانت بزرگ امام خمینی در ۳۰ ‌سال گذشته، بالنده و استوار در راه رسیدن به اهداف انقلاب‌اسلامی پیش می‌رود و کشتی انقلاب مسیر خود را ادامه می‌دهد.

 


حجت الاسلام عزیزی افزود؛ انقلاب اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اکنون بنای استواری بر سنگ بنای اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران است.

 


وی عنوان کرد: بیانیه‌ «گام دوم انقلاب» تجدید آرمان‌هایی است خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان که به مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

 


وی گفت: بیانیه گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است، نزدیک خواهد کرد.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحلت جانسوز امام خمینی ره مسلمانان حجت الاسلام امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود