Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی تشنه دل روز سه شنبه ۱۳ خرداد در دومین نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان سمنان افزود: به مالکان و مسئولان تمامی انبارها و پارکینگ‌های عمومی و مجتمع‌های تجاری و نمایشگاه‌داران و نمایندگی‌های فروش خودرو هشدار می‌دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و انبار خودرو جرم است و این افراد نیز شریک جرم در احتکار خودرو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشنه‌دل اضافه کرد: بازار خودرو زیر ذره‌بین بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان رصد و پایش می‌شود.

هشدار پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ‌ها | در احتکار خودرو شریک جرم نشوید

وی در این نشست که برای بررسی عملکرد برخی اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، تصریح کرد: لازم است از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ‌ها و انبارها خودداری شود، زیرا وجود و مشاهده خودروهای فاقد پلاک به عنوان احتکار تلقی می‌شود و به عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: این طرح نظارتی با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ضرورت ساماندهی موضوعات مرتبط با خودرو در بازار به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار و جلوگیری از انباشت خودروهای خریداری شده در استان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به نصب پلاک بر روی خودرو است و نمایندگی‌ها از تحویل خودروی بدون پلاک یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.

تشنه‌دل با دعوت از شهروندان استانی سمنان در اجرای این طرح نظارتی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده انبار خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

کد خبر 517390 برچسب‌ها استان سمنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود