Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:59:33 GMT

برخورد جدی پلیس با مانتو شیشه ای ها !

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۶۶۷

برخورد جدی پلیس با مانتو شیشه ای ها !

به گزارش رکنا، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل گرما، پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد و در خصوص تولید و عرضه مانتوهای شیشه ای, جلو باز و بدون دکمه تذکر و هشدار های لازم را ارائه کرد.

وی گفت: پلیس با اصنافی که بخواهند این دسته از البسه را تولید و عرضه کنند شدیدا برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: اتحادیه پوشاک نیز با نصب بنر در پاساژها و مجتمع های مخصوص فروش و عرضه پوشاک در این خصوص اطلاع رسانی کرده و هشدارهای لازم را خطاب به فروشندگان و تولیدکنندگان اعلام و عنوان کرده است که در صورت تخلف واحد مربوطه توسط پلیس پلمب خواهد شد.

سرهنگ مرادی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی نظارت بر فروش مانتوهای شیشه ای و جلوباز در مزون ها و شبکه های مجازی اعلام کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی و مزون ها که در فضای مجازی نسبت به عرضه و فروش مانتوهای جلو باز و شیشه ای تبلیغ و اقدام می‌کردند نیز شناسایی شده و برخورد با آنها طی روزهای آتی در دستورکار پلیس است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان پلیس فضای مجازی اخبار حوادث پایتخت رئیس پلیس پلیس شیشه ای تولید عکس فیلم قتل ایران تلگرام تهران واکنش پدر خودرو رومینا اشرفی شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان