Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: افتتاح مرکز نوآوری دیجیتال در فولاد موجب توسعه فعالیت‌های علمی در مراکز رشد دانشگاهی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای عباس زارعی در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری دیجیتال فولاد مبارکه اصفهان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افزود: امروز برای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران روز بزرگی است که دانشگاه و صنعت و دولت در کنار هم قرار گرفتند تا یک فناوری بزرگ ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فعالیت مرکز نوآوری دیجیتال جزو فعالیت‌های اصلی دانشگاه تهران در عرصه دیجیتال و فولاد محسوب می‌شود که امروز مرحله نخست برقراری ارتباط با صنعت را در صنعت فولاد آغاز کرده بود.
زارعی گفت: هماهنگی و یکپارچگی میان دانشگاه و صنعت و هماهنگی با قوانین برقراری ارتباط میان دانشگاه و صنعت از جمله وظایف شبکه فناوری دانشگاه تهران است و ایده یابی، پرورش ایده، ایجاد کسب و کار و توسعه کسب و کار جزو زنجیره ارزشی پارک علم و فناوری در دانشگاه تهران است.
وی با بیان اینکه این مرکز یک مرکز پیشرو نوآور در تحول دیجیتال در صنایع فولاد است افزود: ایجاد شتابدهی هسته‌های نوآوری و رشد و تشکیل و حمایت شرکت‌ها و مراکز رشد از جمله فعالیت‌های این مرکز محسوب می‌شوند و نقطه آغازین حرکت به سمت تحول دیجیتال در صنعت فولاد است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، زارعی تصریح کرد: برگزاری رویداد‌ها در عرصه علم و فناوری، ایجاد مراکز رشد، برنامه‌های توسعه و شتابدهی ایده‌ها، برگزاری رویداد‌های آموزشی بر اساس تقویم و ارائه خدمات مشاوره در راستای فعالیت مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان جزو برنامه‌های تیم ایده در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توسعه فعالیت علمی علم و فناوری دانشگاه تهران پارک علم و فناوری مراکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده