Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:42:30 GMT

مدافع بارسلونا شاگرد گواردیولا می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۵۴۳

مدافع بارسلونا شاگرد گواردیولا می شود؟

به نظر می رسد انتقال نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا به منچسترسیتی قطعی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های بزرگ اروپایی تحرکات برای تقویت ترکیب شان را مدتی ست آغاز کرده اند و پپ گواردیولا علاقمند به ترمیم ترکیب خط دفاعی تیمش در تابستان امسال است. نشریه اسپورت مدعی شد سیتی و بارسلونا در آستانه توافق بر سر نلسون سمدو هستند و این انتقال به زودی نهایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سیتیزن ها تابستان سال گذشته ژائو کانسلو را به خدمت گرفتند، اما این مدافع پرتغالی در اولین فصل حضور در انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و بیشتر بازی ها را از روی نیمکت تماشا کرد. به نظر می رسد جدایی کانسلو از سیتی قطعی باشد و نلسون سمدو جانشین او خواهد شد. اما سیتی علاقه زیادی دارد کانسلو به عنوان بخشی از قرارداد سمدو راهی نوکمپ شود، اما بارسلونا تنها پول نقد می خواهد و حاضر به معاوضه بازیکن نیست.

 

اما در این شرایط نیز احتمالا سیتی با خواسته بلوگرانا موافقت خواهد کرد و حتی نشریه اسپورت خبر داد شاید انتقال نلسون سمدو به انگلیس همین هفته نهایی شود. سمدو در این سه سال حضور در ترکیب بارسلونا نتوانست جایگاه ثابتی در خط دفاعی این تیم پیدا کند و حالا باید رویاهایش را در لیگ برتر انگلیس جستجو کند. البته هنوز هم احتمال انتقال کانسلو به بارسا وجود دارد و ممکن است او در معامله ای جداگانه راهی نوکمپ شود.

نلسون سمدو بارسلونا منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نلسون سمدو بارسلونا منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی نلسون سمدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا