Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:18:53 GMT

کشف ۱۱۰۰ کیلوگرم لیمو عمانی قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۷۸۵

کشف ۱۱۰۰ کیلوگرم لیمو عمانی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح عنوان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار دپو شده، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس انبار مذکور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آنجا یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم لیمو عمانی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه ارزش لیموهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، از کشف ۲۰۰ حلقه لاستیک نیسان خارج از شبکه توزیع در شهرستان نهاوند خبر داد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نهاوند حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو خاور مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ حلقه لاستیک نیسان که به قصد توزیع خارج از شبکه از یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پرونده متهم در اختیار اداره تعزیرات شهرستان نهاوند قرار گرفت.

کد خبر 4940358

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • بازار لاستیک ترمز برید