Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد و گفت: اندیشه امام راحل فراتر از مرزها است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

موسی انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به 14 خرداد و  سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: اندیشه و تفکر امام راحل فراتر از مرزها و الهام بخش انسان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اندیشه امام همیشه زنده و پویاست و تا زمانی که اسلام زنده است، این تفکر هم جاری است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: امسال در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا و عدم تجمع از طریق فضای مجازی اجرا می‌شوند. 

انصاری با اشاره به فضاسازی محیطی مرتبط با ارتحال رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی با استفاده از دو عنوان پوستر با محتوای سالگرد ارتحال امام در سراسر استان به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی، ادارات، نهادها و سازمان‌های مختلف انجام و نماهنگ، سرود، مسابقات متنوع با موضوع سیره و مکتب سیاسی امام(ره)، سبک زندگی امام(ره) و بازنشر وصیت سیاسی الهی امام(ره) در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. 

250 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سمنان اجرا می‌شودمراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شودبیانیه سپاه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): وحدت و اخوت نیروهای مسلح توصیه راهبردی امامین انقلاب اسلامی

وی ادامه داد: در روز چهاردهم خرداد امسال سخنرانی مقام معظم رهبری که به صورت ملی و بین المللی پخش می‌شود از مرکز صدا و سیمای استان نیز قابل مشاهده است.  باید یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گرامی داشته شود تا سلحشوری‌های این جوانان انقلابی در آن دوران خفقان، الگویی برای جوانان و نوجوانان امروز باشد. 

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام خمینی ره چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری