Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال، عصر امروز برگزار شد و موضوع انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال، عمده مباحث این نشست سه ساعته بود. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل ار سایت فدراسیون والیبال، نخستین نشست رسمی هیئت رئیسه فدراسیون والیبال از ساعت 16 عصر امروز (سه‌شنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارشناسان دعوت شده، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شرکت کننده در نشست هیئت رئیسه، دیدگاه‌های خود درباره مسائل کلان والیبال، از جمله انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال بزرگسالان را مطرح کردند که مهم‌ترین محورهای آن، به شرح زیر است:

تیم ایران سهمیه المپیک را دارد و برای هر سرمربی، حضور با تیم ایران در المپیک افتخار است. اما المپیک جای آزمون و خطا نیست، زیرا بهترین‌ها در آنجا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اگر قرار باشد برای تیم ملی از مربیان ایرانی استفاده کنیم، باید همدلی و وفاق مضاعف در تیم ملی والیبال ایران ایجاد شود تا شاهد حضور شایسته ایران در این رقابت‌ها باشیم.

فرصت زیادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی داریم و باید با دقت و مشورت بیش‌تری در این خصوص تصمیم‌گیری شود. در این زمینه از بازیکنان شاخص تیم ملی نیز نظرخواهی شود.

نباید فراموش کنیم که ورزشکاران، انگیزه مضاعفی برای بازی در المپیک دارند و شاید بتوان با مربی ایرانی نیز به نتایج مورد نظر دست یابیم.

با توجه به این که لیگ برتر از شهریورماه شروع می‌شود، انتخاب سرمربی زودتر انجام گیرد تا اگر مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شد، مسابقات لیگ تحت تاثیر انتخاب این مربی قرار نگیرد.

برای انتخاب سرمربی تیم ملی، صرفا به المپیک نگاه نکنیم و برای چهار سال آینده برنامه ریزی کنیم.

در نشست‌های مشورتی و هم‌اندیشی، تقریبا شاخصه‌های سرمربی تیم ملی تعیین شده است و باید بر اساس آن‌ها برای انتخاب سرمربی جدید، اقدام شود.

بازیکنان با سابقه تیم ملی، قطعا بعد از المپیک توکیو خداحافظی می‌کنند و بازیکنان جوان که در تیم ملی خواهند ماند، محصول مربیان ایرانی در تیم‌های ملی رده سنی هستند، بنابراین مربی ایرانی گزینه مناسب برای هدایت تیم ملی در المپیک است.

اگر برنامه جامع برای چهار سال آینده تیم ملی والیبال تدوین شده است، از مربی ایرانی استفاده شود، ولی به شرطی که مربی ایرانی در لیگ تیم نداشته باشد.

والیبال در ایران جایگاه خاصی بین مردم دارد و انتظار و توقع عملکرد خوب از تیم ملی بزرگسالان این رشته ورزشی بسیار بالاست. بنابراین برای انتخاب سرمربی تیم ملی، باید به انتظارات مردم نیز توجه شود.

والیبال ایران در صورتی که عملکرد مناسبی از نظر مردم در المپیک نداشته باشد، دچار زیان زیادی در همه زمینه‌ها از جمله حامیان مالی، انگیزه روحی و روانی بازیکنان و توجه باشگاه‌ها به این رشته خواهد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال، در جمع‌بندی پایانی موضوع انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در نشست هیئت رئیسه، گفت: تصمیم‌گیری برای فدراسیون سخت شده است زیرا مردم انتظار موفقیت از این تیم در همه میادین پیش رو دارند و به نوعی دچار پارادوکس شدیم.

داورزنی با تاکید بر این که تفاوت زیادی بین تحلیل کارشناسان و انتظارات مردم از تیم ملی والیبال ایران و سرمربی جدید وجود دارد، گفت: سرمایه‌گذاری بر روی مربیان ایرانی، نقطه مشترک همه کارشناسان است، اما نتیجه‌گیری تیم ملی نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا باید توقعات مردم را پاسخگو باشیم.

افشاردوست به عنوان کارشناس خبره فدراسیون والیبال منصوب شد

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران، در زمره تیم‌های سطح اول جهان است و بازیکنان باید به نیمکت خود اطمینان داشته باشند.

در پایان این نشست، هیئت رئیسه فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که به مدیریت فدراسیون فرصت بیشتری برای جمع بندی نظرات مختلف در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بدهد تا با بررسی همه جوانب، در این مورد اقدام شود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال هیئت رئیسه فدراسیون والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی برای انتخاب سرمربی انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال نشست هیئت رئیسه والیبال ایران مربی ایرانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در خبری عنوان شد که تیم های استقلال و پرسپولیس با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند جواز صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده اند و سایر تیم ها باید برای جایگاه سومی تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. قهرمان جام حذفی هم به پلی آف لیگ نخبگان راه پیدا می کند.

در این زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: درباره اینکه صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شده آقای زراعی باید صحبت کند.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفته شده قهرمان جام حذفی باید به پلی آف برود و تیم دوم لیگ مستقیم به لیگ نخبگان برود، گفت: این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

مهدی در ارتباط با اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند اگر قرار است سازمان لیگ برای بازی هفته پایانی استقلال و پیکان تهمیداتی داشته باشد تا بازی با حضور هواداران برگزار شود، باید برای بازی این هفته سرخپوشان مقابل هوادار هم این تمهیدات در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اصلا درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس بابت این موضوع نیامده است. درثانی وضعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و نحوه بلیت فروشی آن به صورتی است که تصمیم گیری در مورد این موضوع اصلا دست سازمان لیگ نیست و باید مسئولان شورای تامین در موردش نظر بدهند. من الان هر حرفی بزنم اشتباه است چون نه درخواستی آمده و نه تصمیم گیر نهایی هستیم.

مسئول کمیته مسابقات همچنین در مورد درخواست تبریزی ها برای تعویق بازی تراکتور و گل گهر تاکید کرد: اگر درخواستی در این زمینه باشد باید بررسی کنیم که آیا برنامه به ما راه می دهد این بازی را به تعویق بیندازیم یا خیر. در هر صورت بخشی از برگزاری بازی دست عوامل مسابقات در تبریز است و اگر مشکلی بابت برنامه ریزی نداشته باشیم با آنها تعامل می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد