Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:22:38 GMT

وقوع بیش از ۲۳ هزار فقره تصادف در لرستان طی سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۲۲۴

وقوع بیش از ۲۳ هزار فقره تصادف در لرستان طی سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کشاورز روز سه شنبه در شورای هماهنگی ترافیک که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در استان لرستان ۴۴ نقطه حادثه خیز تصادفات وجود دارد که از این تعداد ۱۱ نقطه حادثه خیز مربوط به بروجرد است.

وی با اشاره به آمار تصادفات در شهرستان بروجرد تصریح کرد: سال گذشته آمار تصادفات در شهرستان بروجرد ۳۸ درصد کاهش یافته و ۶۸۹ مورد تصادف جرحی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز ادامه داد: سال قبل بیشترین تصادفات بروجرد در محور کمربندی با ۴۱ فقره تصادف و سپس در خیابان تختی با ۳۱ فقره تصادف بوده و بعد از این دو نقطه در منطقه علی آباد نیز تصادفات زیادی رخ داده است.

دبیر شورای ترافیک استانداری لرستان گفت: در سال ۹۸ تعداد ۲۳ هزار و ۴۱۹ فقره تصادف در استان رخ داده که از این تعداد پنج هزار و ۷۵۱ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در شهرستان بروجرد بوده است.

کشاورز با اشاره به اینکه اتوبوس‌های درون شهری حق خروج از شهر ندارند، افزود: علاوه بر این مورد، تردد اتوبوس‌های برون شهری هم بدون مجوز راهداری ممنوع است.

وی اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم بین عوامل شهرداری و راهداری، پلیس راهور، پلیس راه، مراکز فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و هلال احمر برای امداد رسانی به مسافران تابستانی صورت گرفته تا بتوانند خدمات لازم و مورد نیاز را در صورت نیاز ارائه دهند.

کد خبر 4940716

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ترافیک بروجرد سانحه تصادف ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد روز قدس شیوع کرونا گرگان قزوین بیرجند عید سعید فطر ایلام ستاد مقابله با کرونا یاسوج مشهد فقره تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • تصادفات تهران در هفته گذشته
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها