Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@18:22:18 GMT

عقلانیت، معنویت و عدالت سه ویژگی برجسته امام(ره) بود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۰۰۶

عقلانیت، معنویت و عدالت سه ویژگی برجسته امام(ره) بود

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی از تجسم عقلانیت، تدین و معنویت و عدالت به عنوان سه عنصر و سه مولفه امام خمینی(ره) یاد کرد که مورد نیاز جوامع بشریت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در گفت وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: سه خصوصیت و ویژگی که در امام وجود داشت، تجسم عقلانیت، تدین و معنویت و عدالت بود که این سه مولفه مورد نیاز جانی بشریت تا ظهور امام عصر(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هر ساله یاد امام خمینی(ره) را گرامی می داریم چون سه عنصر عقلانیت، تدین و معنویت و عدالت نیاز امروزی جامعه است و نیاز جوانان است که انشاالله مردم عزیز این عناصر را در خودشان تقویت کنند و خودمان را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بعد از رحلت امام خمینی(ره) پرچم انقلاب اسلامی در دستان توانمند مقام معظم رهبری قرار دارد که امروزه با شجاعت و تدبیر محور مقاومت را اداره می کند و از آنجا که این پرچم زمینه ایجاد نظم در جهان است امیدواریم هرچه سریعتر زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه استان لرستان همچنان درگیر با ویروس کروناست، گفت: امیدواریم که در این شرایط سخت که آمار مبتلایان به کرونا در استان زیاد شده، همه هم استانیهای عزیز مسائل بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا بر آن تاکید کرده‌اند را رعایت کنند تا بتوانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

وی با اشاره به سی و یکمین بزرگداشت سالگرد امام راحل، بیان کرد: این مراسم در شهرستانهای استان لرستان با تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: معنویت و عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم