Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:34:02 GMT

اریکسون مسئول توسعه شبکه 5G در آلمان می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۴۱۵

اریکسون مسئول توسعه شبکه 5G در آلمان می شود

شرکت تلفنیکا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد با بهره‌مندی از تجهیزات مخابراتی اریکسون به توسعه زیرساختهای مربوط به شبکه فایل جی در آلمان بپردازد.

 از آنجایی که شرکت چینی هوآوی در سال های اخیر به شدت از سوی دولت آمریکا و بسیاری از متحدانش برای توسعه زیرساخت های مخابراتی و شبکه 5G تحت فشار قرار گرفته است، شرکت تلفنیکا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور توسعه و راه اندازی بخش های حیاتی و اساسی شبکه اینترنت همراه 5G در آلمان از تجهیزات توسعه داده شده توسط شرکت سوئدی اریکسون استفاده و بهره برداری کند تا بدین ترتیب هیچگونه نگرانی امنیتی در خصوص جدیدترین نسل از شبکه اینترنت همراه در این اپراتور وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز آلمان اعلام کرده بود که به منظور حذف نگرانی های امنیتی در خصوص احتمال شنود و جاسوسی توسط تجهیزات مخابراتی هوآوی در نظر دارد تنها در بخش های فرعی و غیر اساسی از فناوری های این شرکت چینی استفاده کند و سایر تجهیزات اصلی را از سایر شرکت‌های مخابراتی معتبر و مطمئن همچون اریکسون و نوکیا تامین خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، مارکوس هاس، مدیر ارشد اجرایی شرکت تلفنی کار در آلمان با انتشار بیانیه‌ای در روز سه شنبه خاطر نشان کرده است: به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی در آلمان وظیفه و مسئولیت بزرگی برای تامین امنیت شبکه مورد استفاده کاربران داریم و بدین منظور تصمیم گرفته ایم که در این خصوص مرتکب هیچ کوتاهی و سهل انگاری نشویم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند

حمزه‌ای رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: علت این موضوع سپتی سمی حاد بوده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در درمیان

حمزه‌ای ضمن تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد