Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان آنلاین آسیا در بخش دختران با ناکامی نمایندگان ایران در کسب رتبه‌های اول تا سوم پیگیری شد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله فینال رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان آسیا که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، امروز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات مبینا علی‌نسب با کسب پنج امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و بهترین رتبه در میان نمایندگان ایران را به خود اختصاص داد.

همچنین آناهیتا زاهدی‌فر با 4.5 امتیاز در رده یازدهم ایستاد و میترا اصغرزاده نیز با همین امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان آسیا فردا در بخش آزاد پیگیری خواهد شد.

صعود 6 شطرنج‌باز ایران به فینال مسابقات جوانان آسیا

 

انتهای پیام/

R1351/P/S27,3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰ متر با مانع دختران نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا امروز موفق شد ضمن کسب نشان طلای مسابقات، حدنصاب جدیدی را برای کشورمان در ماده ۴۰۰ متر با مانع به ثبت برساند.   حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران تیم آلومینیوم اراک در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برتری مقابل پرسپولیس راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات شد.    جام ملتهای فوتسال آسیا؛ صعود تیم ملی فوتسال ایران به دیدار پایانی تیم‌ ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد.   قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.   قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.   فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان تیم فوتبال دختران کشورمان در مسابقات زیر ۱۸ سال آسیای میانه برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.   تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند تیم تنیس کمتر از ۱۲سال پسران ایران با قبول شکست برابر عربستان از حضور در فینال غرب آسیا بازماند.   صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری مقابل ایتالیا به جمع چهار تیم برتر جهان راه پیدا کرد.   اسکواش قطر جونیورز؛ پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز اسکواش‌بازان کشورمان با کسب یک نشان نقره و یک برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی قطر جونیور پایان دادند.   نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی تیم تپانچه بادی مختلط ایران متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی موفق به کسب نشان نقره جام جهانی پاراتیراندازی شد.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا