Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست پس از بحث و تبادل نظر و بررسی تمامی جوانب، با اولویت قرار دادن حفظ سلامتی جامعه و دانشگاه و رعایت عدالت در ارزیابی پایان نیمسال دانشجویان مواردی به تصویب رسید.

مریم احتشام‌زاده اظهار داشت: مقرر شد که امتحانات از ۱۵ تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۹ طبق برنامه‌ای که در سامانه جامع آموزشی دانشگاه اعلام خواهد شد در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و با استفاده از شیوه‌های مختلف الکترونیکی اعم از تستی، تشریحی و شفاهی برگزار شود و نظارت بر حسن برگزاری امتحانات پایان نیمسال بر عهده معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امتحانات پایان نیمسال از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه lms.uk.ac.ir برگزار می‌شود و صرفاً در موارد استثنایی به تشخیص استاد و تایید دانشکده برگزاری امتحان در سایر سامانه‌ها بلامانع است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: استاد هر درس، مرجع ارزشیابی دانشجو در همان درس بوده و مسئولیت کامل برگزاری امتحان پایان نیمسال در ساعت و تاریخ اعلام شده در سامانه جامع آموزشی، حضور و غیاب دانشجو، ارزیابی عملکرد دانشجو بر عهده استاد درس و نظارت بر حسن اجرای این مصوبه بر عهده معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده است.

وی با اشاره به تاکیدی که در بخش‌نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در جلسات انجام شده است افزود: نمره نهایی هر درس، مجموعی از ارزیابی‌های مستمر، آزمون میان ترم، آزمون‌های طول ترم و فعالیت‌های کلاسی دانشجو است لذا در نیمسال جاری با توجه به شرایط موجود، حداکثر سهم نمره امتحان پایان نیمسال از کل نمره نهایی دانشجو در هر درس، ۱۲ از ۲۰ است.

احتشام‌زاده ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان گفت: دانشجویان باید از فرصت یک‌ماه باقی‌مانده تا آغاز امتحانات بیشترین استفاده را ببرند و نسبت به مرور مطالب جهت یادگیری کامل، برنامه‌ریزی کنند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان سال تحصیلی 98 وزارت علوم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان سال تحصیلی 98 وزارت علوم وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان سال تحصیلی 98 وزارت علوم دانشگاه شهید باهنر کرمان معاون آموزشی پایان نیمسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیان پهلوان‌افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در مراسم تجلیل از شهدای دانشجوی این واحد دانشگاهی زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا در جامعه به‌ویژه مراکز علمی و دانشگاهی را ضرورت برشمرد و اظهار کرد: ذهن خاکیان از درک عمیق مفاهیم بلندی که در وصف شهدا آمده عاجز و ناتوان است به تعبیر آیه شریف قرآنی شهدا نزد پروردگار خود به ارتزاق می‌پردازند که این نکته بیانگر ارتباط عمیق شهید با ذات حضرت حق‌تعالی است.

وی با تجلیل از ایثارگری‌ها و رشادت‌های خالصانه شهیدان دانشگاهی عنوان کرد: شهدای دانشجو مایه آبرو و افتخار دانشگاه و دانشگاهیان هستند که با بصیرت مثال‌زدنی و از روی اعتقاد خود از پشت میز‌های درس به خاک‌ریز‌ها رفتند تا به دنیا نشان دهند که دانشجویان این مرزوبوم تا پای جان بر سر آرمان‌ها و اهداف مقدس خود می‌ایستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با اشاره به ۶ شهید دانشجو در این واحد دانشگاهی بیان کرد: شهیدان دانشجو کسانی هستند که با احساس مسئولیتی که داشتند از همه دلبستگی‌های دنیوی و شور و شعف عالم جوانی دل کندند و برای هم‌سالان و هم‌وطنان خود امنیت و آرامش را ایجاد کردند.

پهلوان‌افشاری گفت:‌ یکی از رسالت‌های مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن و طنین‌انداز کردن رایحه دل‌انگیز شهدا در فضای دانشگاهی است بر همین اساس بر خود فرض می‌دانیم تا با تجلیل و تکریم از خانواده شهدا با شهیدان تجدیدعهد کرده و یاد شهدا را به‌صورت علمی در محیط‌های دانشگاهی زنده نگه‌داریم.

به گزارش آنا،‌ دانشجویان شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک عبارتند از: شهید ولی‌الله قمی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت پنجم مرداد ۱۳۶۷ عملیات مرصاد)، شهید عابدین هداوند خانی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت۲۴ دی ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۵)، شهیده منصوره تاجیک رشته آموزش زبان انگلیسی (تاریخ شهادت۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ دیاله عراق- انتحاری)، شهید حسین حسین زاده دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت۳۰ دی ۱۳۹۵ حادثه پلاسکو)، شهید سجاد زبرجدی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت هفتم مهر ۱۳۹۵ حلب سوریه)، شهید سعید خواجه صالحانی دانشجوی رشته برق صنعتی (تاریخ شهادت چهارم فروردین ۱۳۹۶ قمحانه سوریه)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی