Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار «شخصیت و جایگاه امام خمینی(ره)» شنبه ۱۷ خرداد با حضور و سخنرانی فاطمه طباطبایی، عروس امام خمینی(ره) در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، وبینار «شخصیت و جایگاه امام خمینی(ره)» روز شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 17:00 به وقت توکیو و 12:30 به وقت تهران با حضور و سخنرانی فاطمه طباطبایی، عروس امام خمینی(ره) از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه که در فضای مجازی زوم برگزار خواهد شد، «حسین دیوسالار» رایزن فرهنگی ایران در ژاپن، «کنجی تومیتا» ایرانشناس، حجت‌الاسلام «ابراهیم ساوادا» اسلام‌شناس و «مایاماکوچی (بابایی)» ژاپنی مقیم ایران و مادر شهید دفاع مقدس به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

این برنامه از طریق لینک Join Zoom Meeting: bit.ly/IranbunkaZoom در صفحه مرورگر و یا در اپلیکیشن موبایلی یا کامپیوتری زوم، کد شناسه ده رقمی Meeting ID: 836 455 9495  در دسترس علاقه‌مندان است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ژاپن امام خمینی فضای مجازی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند