Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: چهاردهم خردادماه سال جاری ساعت ۱۲ و ۵۶ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش‌سوزی منزل مسکونی در مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی اهواز خیابان هدایت بین زاهد و مناطق اطلاع‌رسانی شد و آتش‌نشانان ایستگاه ۹۹ همراه با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که آتش‌سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی روی داده است و دود غلیظی راهروها و طبقات ساختمان را در بر گرفته است.

وی در ادامه گفت: آتش‌نشانان به طور سریع به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با استفاده از تجهیزات تخصصی وارد ساختمان شده و مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند و گروه دوم با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به طبقات مختلف ساختمان رفته و مشغول جست‌وجو برای خارج کردن افراد گرفتار در میان دود و حرارت شدند.

قنبری تصریح کرد: آتش‌نشانان ۳۰ نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کردند و به محل امن انتقال دادند.

وی در ادامه بیان کرد: مأموران آتش‌نشانی همچنین موفق شدند شعله‌های حریق را در طبقه چهارم مهار و از سرایت حریق به دیگر واحدهای مجتمع جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان گفت: علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق کولر گزارش شده است.

کد خبر 4941094

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی اهواز امداد رسانی آتش سوزی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام عید سعید فطر ستاد مقابله با کرونا روز قدس آتش سوزی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، سر آتش یار علیرضا رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۵ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در نبش فکوری ۶۵ اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل  بلافاصله نسبت به رهاسازی دو محبوس این حادثه اقدام کردند و آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد:  علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد