Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:21:58 GMT

اشکال در قرارداد با کی‌روش و ویلموتس از نگاه اسدی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۱۳۹

اشکال در قرارداد با کی‌روش و ویلموتس از نگاه اسدی

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال ایران به نحوه قرارداد با سرمربیان خارجی تیم ملی اشکالاتی وارد می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اسدی در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه شبکه پنج در خصوص مشکلاتی که در قرارداد فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس به وجود آمده است، اظهار کرد: نخستین احساس بدی که به انسان دست می‌دهد، این است که وقتی یک موضوع شفاف نیست، اعتمادها صدمه می‌خورد و اعتماد مهم‌تر از همه‌ی فرآیندهایی است که اتفاق می‌اُفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: وقتی ما با یک نفر قرارداد می‌بندیم و به جام جهانی می‌رویم یا نمی‌رویم، مخاطب‌تان این را در نظر گرفته که شما از طرف مردم مسؤول هستید و نباید در این مسائل صدمه‌ای وارد شود. وقتی قراردادها با مربیان صدمه می‌خورد، این مشکلات و نارضایتی‌ها از طرف مردم به وجود می‌آید.

 

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: بخاطر محدودیت‌های ارزی و تحریم‌هایی که وجود دارد، مدام در اعداد و ارقام هستیم، اما مسائل دیگری داریم که به شدت از اعداد و ارقامی است که مهم تر بوده و باید آنها را در نظر بگیریم. ای‌کاش تمام قرارداد با سرمربیان را پرداخت کنیم، اما نگاه حداقلی خود را تغییر دهیم. ما در گرفتن دانش فنی برای ماندگاری یک تفکر موفق نبودیم.

 

اسدی با تاکید بر اینکه هزینه‌ها باید به درستی انجام شود، ابراز کرد: ما باید علاوه بر رفتن به جام جهانی که نگاه حداقلی است و سرمربی باید چنین قولی را بدهد، بحث انتقال مفاهیم و دانش فنی را داشته باشیم. مشکل اساسی که بنده با کی‌روش داشتم، همین بود.

 

او درباره اینکه ۲ میلیون یورو به ویلموتس پرداخت شده و گفته می‌شود ۶ میلیون یورو دیگر نیز باید به او داده شود، عنوان کرد: وقتی نتوانید دو ماه حقوق ویلموتس را بدهید، او می‌تواند ادعا کند که فدراسیون به تعهدات خود عمل نکرده است.

 

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نمی گویم ویلموتس حق دارد چراکه ما باید در این پرونده از خودمان دفاع کنیم چون پول مردم ایران است، ولی وقتی ما می‌دانستیم نمی‌توانیم این تعهدات را انجام دهیم اما انجام دادیم، آن کسی که مقابل ما هست، می‌تواند دستش باز باشد و با توجه به اینکه در خارج از کشور هم هست، تسلطش از ما بیشتر  خواهد بود.

 

اسدی یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در تصمیم‌گیری‌ها در ایران است، ویلموتس راحت‌تر کارش را پیش می‌برد؛ ضمن اینکه او با یک وکیل قوی کار می‌کند و ارتباطاتش خوب است؛ از طرف دیگر، وضعیت ایران در پرونده‌های مختلف فیفا خوب نیست که همین مسائل شاید وزنه‌ی حکم را به ناحق به سمت ویلموتس بچرخاند.

تیم ملی ایران علیرضا اسدی مارک ویلموتس (سرمربی) فدراسیون فوتبال تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علیرضا اسدی مارک ویلموتس سرمربی فدراسیون فوتبال تراکتور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری