Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با پیگیری های مستمر و اعتراضات شدید انجام گرفته نام استان اردبیل در بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و زیرساخت‌های کشور لحاظ شد.

وی اظهار کرد: در تخصیص بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت برای پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و زیرساختی کشور نامی از استان اردبیل برده نشده بود و اعتباری برای استان لحاظ نشده بود که پس از تذکر لسانی و رایزنی‌های انجام شده با معاون رئیس جمهور جناب دکتر نوبخت و با عنایت خداوند متعال این مطالبه به حق به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: بنده پس از شنیدن خبر تخصیصی بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و زیرساختی کشور سریعاً با رئیس سازمان برنامه و بودجه جناب تماس تلفنی برقرار کرده و با اعتراض به نحوه تخصیص بودجه در این ارتباط خواستار تجدید نظر شدم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اهمیت واکنش‌های سریع و به‌موقع در چنین مواردی تصریح کرد: پس از رایزنی‌های انجام شده در صحن علنی مجلس آقای نوبخت دستورات لازم را صادر کرده و نام استان اردبیل نیز لحاظ شد و در این زمینه اطمینان لازم نیز حاصل شده است.

کد خبر 4941314

منبع: مهر

کلیدواژه: سيد كاظم موسوي اردبیل پروژه های نیمه تمام ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند آتش سوزی عید سعید فطر امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا پروژه های نیمه تمام استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند