Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:17:49 GMT

لزوم همراهی نهادهای اجرایی برای توسعه صنعت در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۰۲۳

لزوم همراهی نهادهای اجرایی برای توسعه صنعت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نیکزاد بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه گروه صنعتی اُنیکس سفال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در تلاشیم تا موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه صنعت استان را در اسرع وقت حل کنیم، به همین منظور با راه‌اندازی فاز جدید تولید محصولات کائولین، استان اردبیل را صاحب کارخانه مادر در این حوزه نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای توسعه صنعت و پیشرفت در مسیر تولید، باید نهادهای اجرایی همراهی و همکاری‌های لازم را داشته باشند، افزود: کاهش بروکراسی اداری و حمایت و همراهی در کلیه مراحل ایجاد، فعالیت و توسعه گروه‌های صنعتی را از موارد مهمی دانست که مسئولان اجرایی مربوطه باید در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه تولید، تصریح کرد: فعالیت در عرصه تولید و صنعت با توجه به وضعیت موجود، جهاد است و وظیفه ما به‌عنوان نماینده مردم حمایت از دست اندر کاران تولید است.

نیکزاد به تلاش خوب مجموعه‌های صنعتی در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید اشاره کرده و افزود: مدیران اجرایی استان در حد امکان حمایت از این مجموعه‌ها حمایت کرده اند اما برای بهبود وضعیت اقتصادی باید تلاش مضاعفی از سوی همه ارگان‌های دولتی و خصوصی صورت گیرد.

وی مدیران کارخانه گروه صنعتی اُنیکس سفال را جزو انسان‌های با دغدغه و تلاش‌گر عنوان کرد و گفت: این مجموعه با کار دانشگاهی و علمی در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فاز جدید تولید محصولات کائولین با توجه به معادن موجود در استان است که همکاری تمامی مسئولین استانی را در راستای تسریع در راه اندازی فاز جدید این کارخانه و پیشرفت و توسعه صنعتی استان را می‌طلبد.

کد خبر 4941523

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نیکزاد جهش تولید توسعه صنعتی بازدید از پروژه ها ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند آتش سوزی امام خمینی ره عید سعید فطر ستاد مقابله با کرونا توسعه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهادهای استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالابردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089723 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان