Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:38:23 GMT

هشدار مصر نسبت به سوء استفاده داعش از بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۶۳۹

هشدار مصر نسبت به سوء استفاده داعش از بحران کرونا

وزیر خارجه مصر نسبت به افزایش خطر داعش و نیز سوء استفاده این گروه تروریستی از بحران کرونا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سامح شکری، وزیر خارجه مصر در نشست ائتلاف بین المللی ضد داعش که به دعوت وزیران خارجه آمریکا و ایتالیا و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، شرکت کرد.

وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد، سامح شکری در این سخنرانی خود عنوان داشت، با وجود اینکه جامعه بین الملل به رسیدگی به پیامدهای کرونا مشغول است، اما باید ادامه تلاش‌های ائتلاف به منظور ممانعت از بلندپروازی‌های داعش جهت سوءاستفاده از این بحران درمانی برای انجام حملات تروریستی و ایجاد پناهگاه‌های امن جدید تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه مصر گفت: ائتلاف باید اهمیت زیادی به موضوع افزایش خطر داعش در غرب آفریقا و منطقه ساحل و نیز تکمیل تلاش‌های ائتلاف برای شکست داعش و ممانعت از احیای این گروه در عراق و سوریه قائل شود.

شکری در خصوص مسئله نیروهای خارجی در سوریه و عراق نیز گفت: آن دستاوردی که ائتلاف در این خصوص محقق ساخته است، به دلیل نقش ترکیه جهت عضوگیری، آموزش و انتقال هزاران نیروی خارجی از سوریه به لیبی در حال تهدید است.

وی گفت: اقدام ترکیه در نقض‌های آشکار قانون بین المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت و اهداف ائتلاف بین المللی ایجاب می‌کند که ائتلاف برای بازداشتن هر چه سریع‌تر ترکیه از انجام این اقدامات و پایبندی به وظایف حقوقی‌اش وارد عمل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصر داعش کروناویروس خارجه مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم مدیریت بحران استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیریت بحران استانداری مرکزی هشدار مهم صادر کرد.

در این هشدار آمده است: رخداد صاعقه‌های مرگبار در روز جمعه با ورود ناوه آشوبناک مدیترانه‌ای از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است که میتواند منجر به مرگ افراد به دلیل برق گرفتگی و سوختگی شدید ناشی از برخورد صاعقه شود.

اکیدا هشدار می‌دهیم طی روز جمعه از چرای دام در ارتفاعات و مناطق دشتی، انجام امورات کشاورزی در محیط‌های باز، قرارگرفتن در بلندی‌ها و و در مجاورت اجسام فلزی و کوهنوردی پرهیز کنید!

در تصویر بالا مناطق با رنگ جگری و بخصوص بنفش پتانسیل خطرناکی از جهت رخداد صاعقه‌های شدید را دارند.

محتوای این اطلاعیه را به اطلاع سایرین برسانید.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه