Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نزدیک به ۶۰ درصد از شهروندان کانادا به توانایی‌های «جاستین تروردو»، نخست‌وزیر این کشور برای جلوگیری از وقوع بحران اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا اعتماد ندارند.

بنا بر نظرسنجی مؤسسه انگوس راید، بیش از نیمی از مردم کانادا معتقدند که ترودو نمی‌تواند مانع از وقوع رکود اقتصادی شود.

این مؤسسه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «بسیاری از کانادا شک دارند که تروردو بتاوند مانع بدتر شدن بحران اقتصادی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک نفر از هر سه نفر (۳۶ درصد) به ترودو در این زمینه اطمینان داشت. این در حالی است که ۵۸ درصد به او اطمینان نداشتند.»

این در حالی است که بنا به این نظرسنجی، ۵۲ درصد از مردم کانادا معتقدند که ترودو می‌تواند مانع از مرگ‌ومیر بیشتر در پی ابتلا به کرونا شود.

بنا به این نظرسنجی، ۵۱ درصد از رای‌دهندگان نگران خطرهای سلامتی در پی ادامه وضعیت هستند و ۴۹ درصد نیز گفته‌اند که نگرانی آن‌ها وضعیت اقتصاد طی ماه‌های آینده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهروندان کانادا رکود اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد