Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@16:54:44 GMT

اعزام شناور امداد و نجات به محل غرق شدن کشتی بهبهان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۸۲۳

خرداد: مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بعد از اطلاع از حادثه غرق شدن شناور تجاری بهبهان، شناور امداد و نجات با حضور در محل حادثه عملیات جستجو  را آغاز و یک یدک کش بهمراه کارشناسان دریایی بندر خرمشهر با هماهنگی با مقامات عراقی به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی روز جمعه گفت: برای بررسی دقیق علت و ابعاد حادثه، اقدامات لازم جهت هماهنگی با طرف عراقی برای کسب اطلاعات و اعزام نیروهای امدادی و کارشناسان دریایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اعزام شناور امداد و نجات ناجی١٧ به محل حادثه با هماهنگی طرف عراقی افزود: این شناور عملیات جستجو و امداد را در محل حادثه آغاز کرده است.
 مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود:حادثه غرق شدن شناور باری « بهبهان» در محدوده استحفاظی عراق در محل خور عبدالله روی داده است.
وی ادامه داد: علاوه بر شناور ناجی١٧، یدک‌کش خلیج فارس به همراه کارشناسان دریایی متشکل از سرپرست معاونت دریایی و رییس اداره ایمنی کانال، رییس اداره دریایی و رییس امداد و نجات دریایی به محل حادثه اعزام شدند تا ضمن بررسی این حادثه، گزارش دقیق‌تری درخصوص علت سانحه گزارش کنند.
اسعدی درخصوص میزان تلفات انسانی این حادثه نیز گفت: بر اساس اسناد خروج، این شناور دارای هفت خدمه بوده که حسب اطلاع واصله چهار نفر آنها توسط نیروهای عراقی نجات یافتند و یک نفر متاسفانه فوت شد و ۲ نفر که یکی از آنها تبعه هندی است، مفقود شده‌اند.
یک شناور باری به نام «بهبهان» که در روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود شب گذشته در  کانال آبی «خورعبدالله» در محدوده آبهای سرزمینی عراق غرق شد. برچسب ها: کشتی بهبهان

منبع: خرداد

کلیدواژه: کشتی بهبهان امداد و نجات محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر